Gå til innhold

Bilder av kneler - kritikk ønskes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med at det gjorde seg med en mørk bakgrunn. Allikevel syntes jeg selveste motivet kunne vært lysere.

 

Kule bilder!

8869199[/snapback]

 

Antar at du snakker om portrettet da ? Da det andre ikke kan gjøres lysere imho. Da ville fargene på kneleren blitt helt feil

 

Når det gjelder det andre så var det ett bevisst valg for å skape litt stemning.. de skal jo være litt skumle.

 

 

Takker for tilbakemeldinger.. fra brukere såvel som (overivrige) mods :p

Lenke til kommentar

Synes nærbildet var veldig bra! Men jeg synes det ble litt i mørkeste laget. Jeg håper du ikke har noe imot at jeg tok det en liten tur i Photoshop, bare for å se.

Det jeg har gjort, er å lage et nytt adjustment layer for levels, gjort hele bildet lysere, og deretter maskert bort de mørke områdene så de forble svarte.

Har også tatt en liten tur i selective colors, ettersom jeg synes grønnfargen ble litt blass da jeg hadde justert levels.

Edit: ser nå at den refleksjonen i øyet ble litt stygg på "min" versjon. Den kunne vært holdt litt mørkere, slik at alle de kule "rutene" hadde syntes.

 

post-40704-1181928254_thumb.jpg

Endret av mrbard
Lenke til kommentar
Synes nærbildet var veldig bra! Men jeg synes det ble litt i mørkeste laget. Jeg håper du ikke har noe imot at jeg tok det en liten tur i Photoshop, bare for å se.

Det jeg har gjort, er å lage et nytt adjustment layer for levels, gjort hele bildet lysere, og deretter maskert bort de mørke områdene så de forble svarte.

Har også tatt en liten tur i selective colors, ettersom jeg synes grønnfargen ble litt blass da jeg hadde justert levels.

Edit: ser nå at den refleksjonen i øyet ble litt stygg på "min" versjon. Den kunne vært holdt litt mørkere, slik at alle de kule "rutene" hadde syntes.

 

post-40704-1181928254_thumb.jpg

8869941[/snapback]

 

Går selvsagt fint det at du gjør dine endringer.. I din versjon syntes jeg kanskje at lyset blir litt vel hardt på antennene, samt det du nevner selv ang øynene. Fargen er jeg enig i at blir en del bedre.. men så var det dette med hva som er naturlig igjen da og det er det vel bare jeg som kan si noe om ;) Og det andre igjen med at skjermer er forskjellig innstilt. Er min kanskje for lys, eller din for mørk..

 

Uansett, så skal jeg leke meg litt med justeringer i fargene på bildet

 

Takker så meget for at du tok deg tid til å "leke" med det :)

Lenke til kommentar
Bilde 2 likte jeg best. nr 1 ble litt for rotete... Hvor kjøpte du kneleren? :dribble: Hvis det er din da :)

8873464[/snapback]

 

 

utrolig fint det bilde nr 2. hvordan type dyr er dette å hvor finner man de ? :S

8873558[/snapback]

 

Siste først, dette er knelere (praying mantids på engelsk). Disse finnes i alle tropiske og tempererte strøk, også sørover i Europa.

 

De på bildet er kjøpt i dyrebutikk i Norge (Haugesund), men jeg har også flere jeg har bestilt fra Danmark. Søk litt på nettet så finner du nettbutikker ihvertfall i Tyskland og England som nok kan sende til Norge

 

Utvalget og prisene i norske butikker blir for lite og høyt, dvs utvalget lite og prisene høye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...