Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nytt anlegg til peugeot 306 1996 mod 5-dørskompakt


Anbefalte innlegg

Hei, kan ikke mye om bilstereo, men det anlegget som sitter i bilen nå er ikke veldig bra.

Det er en Philips DC352 eller DC355 kasett/radio, og elementene vet jeg ikke hvor store er, tror de er ca. 16cm kanskje :S

 

budsjettet er litt uklart, men jeg tipper 2-4 tusen, for elementer og radio/cdspiller.

 

takker for alle tips

Endret av m-momr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, kan ikke mye om bilstereo, men det anlegget som sitter i bilen nå er ikke veldig bra.

Det er en Philips DC352 eller DC355 kasett/radio, og elementene vet jeg ikke hvor store er, tror de er ca.  16cm  kanskje :S

 

budsjettet er litt uklart, men jeg tipper 2-4 tusen, for elementer og radio/cdspiller.

 

takker for alle tips

8866883[/snapback]

 

Dette er en billig og bra kombinasjon:

Kenwood cd/mp3/wma billig og grei spiller med blåtann, og fjernkontroll

Focal komponentsystem, testvinner, god omtale

Endret av onkeljan
Lenke til kommentar

hei.. har lik bil som deg.

 

det du må passe på er at elementene du kjøper ikke bygger for mye innover i døra. det er veldig grunne dørside på dem, og kjøper du for store elementer må du skjære i stålet i døra.

 

focal 165v2s er ett flott sett men passer desverre ikke inn uten å skjære i døra, eller støpe på noe greier.

 

elementene som passer er 6,5" ja

Lenke til kommentar
hei.. har lik bil som deg.

 

det du må passe på er at elementene du kjøper ikke bygger for mye innover i døra. det er veldig grunne dørside på dem, og kjøper du for store elementer må du skjære i stålet i døra.

 

focal 165v2s er ett flott sett men passer desverre ikke inn uten å skjære i døra, eller støpe på noe greier.

 

elementene som passer er 6,5" ja

8868583[/snapback]

I såfall kan et hett tips være Hertz Space, de er 3,9 cm dyp. Du må nesten måle hvor dype de kan være, eller så må du ha utbyggere...

Lenke til kommentar
hei.. har lik bil som deg.

 

det du må passe på er at elementene du kjøper ikke bygger for mye innover i døra. det er veldig grunne dørside på dem, og kjøper du for store elementer må du skjære i stålet i døra.

 

focal 165v2s er ett flott sett men passer desverre ikke inn uten å skjære i døra, eller støpe på noe greier.

 

elementene som passer er 6,5" ja

8868583[/snapback]

I såfall kan et hett tips være Hertz Space, de er 3,9 cm dyp. Du må nesten måle hvor dype de kan være, eller så må du ha utbyggere...

8869675[/snapback]

 

skal måle i morgen, men hva gir best lyd (diskant, mellomtone, bass) av focal anlegget kontra et mindre dypt anlegg som Hertz space?

Lenke til kommentar
hei.. har lik bil som deg.

 

det du må passe på er at elementene du kjøper ikke bygger for mye innover i døra. det er veldig grunne dørside på dem, og kjøper du for store elementer må du skjære i stålet i døra.

 

focal 165v2s er ett flott sett men passer desverre ikke inn uten å skjære i døra, eller støpe på noe greier.

 

elementene som passer er 6,5" ja

8868583[/snapback]

Focal har jo et Slim sett av samme type, det burde passe :)

 

EDIT: Hvis jeg ikke tar feil, så er det 6 cm dypt, utifra ene tegninga der ;)

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

slim settet passer ja.. det var det settet jeg endte opp med å bruke før jeg modifiserte dørsidene for å få plass til noe større..

 

kan absolutt anbefalle dette frontsettet, men tenkte det kanskje ble litt utenfor din prisklasse, og jeg synes ett focal frontsett fortjener å ha en forsterker på seg.

 

til spiller ville jeg forrsten sett på Pioneer eller Alpine. gjerne med 2 linjeutganger, så du slipper å bytte spiller hvis du ha lyst på en forsterker senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...