Gå til innhold

Tar K810i 2GB M2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, bruker det selv  :thumbup:

8873982[/snapback]

Rart at det står tar opptil 1gb til SE hjemmeside. Men da skal jeg ha meg telefonen og 2gb minnekort.

Mange takk.

Skrevet

Det står oppført at de tar det største minnekortet som fantes da produktsiden til mobilen ble skrivd, men det betyr ikke at den ikke tar større minnekort når det kommer.

Skrevet
Det står oppført at de tar det største minnekortet som fantes da produktsiden til mobilen ble skrivd, men det betyr ikke at den ikke tar større minnekort når det kommer.

8880143[/snapback]

Dette sto på siden:

Utvid minnet

Utvid enhetens minne med det minste minnekortet på markedet, Memory Stick Micro™ (M2™) (opptil 1GB). Adaptere er tilgjengelig hvis du vil bruke det med Memory Stick PRO-kompatible produkter.

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...id=10804&tid=14

Skrevet

Ja, men opptil menes med det som finnes på markedet der og da når den teksten ble skrevet. Jeg har til og med snakka med en SE representativ og fått det bekreftet. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ifølge Sony Ericsson var det visst bare noen få eldre mobiltelefoner som ikke støtter 4gb M2. Skal se om jeg finner artikkelen.

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer med denne telefonen, så jeg kan ikke gi noen konkret svar bare et lite innspill.

Jeg har en SE K750i som i utgangspunktet bare tar 2gb SD Duo Pro minnebrikker. Jeg kjøpte 4gb minnebrikke til telefonen og fikk en del problemer når jeg brukte kabel for overføring av filer etc.

Dette løste jeg ved å benytte en kortleser for å lagre musikkfiler etc. Jeg har ikke opplevd noen problemer med kortet i bruk ellers.

Poenget er - det er mulig (men langt fra sikkert) at restriksjoner på kort størrelse først og fremst er i forbindelse med skriving av filer, formatering og ved å skape filmapper. Hvis det er riktig så er dette lett å omgå med å bruke en kortleser (som jeg uansett anser som enklere og mer effektivt enn bruk av medfølgende kabel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...