alxplx- Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 (endret) I natt gjorde windows en automatisk oppdatering, og nå kan jeg plutselig ikke spille av .avi filer. Jeg kan spille av wmv filer uten trøbbel. Jeg har k-lite codec pack, og reinstallert den og innstallert den nyeste. Jeg har også den nyeste versjon av VLC player. Prøvde også Nimo codec pack, funka ikke der heller. I wmv-player får jeg ikke lyd og ikke bilde. I VLC player får jeg lyd men ikke bilde. Jeg har reinstallert codecene mange ganger som sagt og rebootet mange ganger. I wmv-player får jeg bare masse rare farger og streker. Jeg kjørte en .avi fil i Gspot programmet og der ser dere hvilken feilmelding jeg får (vedlegg). Hjelp meg! Takk for all hjelp! Endret 14. juni 2007 av alxplx-
alxplx- Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 fikset det selv, fjernet alle sikkerthetsoppdateringer/hotfixes som ble lagt til den kvelden. Noe galt med et eller anna i directx. Bare så dere vet det om noen andre får problemer med dette.
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Det ser ut som det er blitt en glitch en plass i skjermrenderen. Jeg hadde satt output i VLC/MPC til f.eks OpenGL/overlay i stedet for VMR9 til dette er fikset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå