Gå til innhold

vindskjerm til plancraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en vindskjerm til min plancraft sabre? vet ikke helt hvilken modell dette er, så jeg legger med et bilde.post-107117-1181837184_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice båt, men jeg er ikke helt sikker på vindskjerm til den.

Hvor bor du?

Her i Bergen tror jeg det er noe som heter Pleksiglass elns.. en butikk.. de har helt sikkert ;) kanskje butikken finnes andre steder enn i Bergen også? ;)

Skrevet

Du må ikke bruke plexiglass da dette ikke tåler så mye vær og vind.da er det best og bruke lexan dette går ikke så lett i stykker og koster ikke så mye mer en plexiglass..sammtidig hvis du skal skrue i det så sprekker plexiglasset mye lettere enn lexan..jeg laga nettopp min i lexan

Skrevet

Du må ikke bruke plexiglass da dette ikke tåler så mye vær og vind.da er det best og bruke lexan dette går ikke så lett i stykker og koster ikke så mye mer en plexiglass..sammtidig hvis du skal skrue i det så sprekker plexiglasset mye lettere enn lexan..jeg laga nettopp min i lexan

post-130727-1181921912_thumb.jpg

• 10 år senere...
Skrevet

Bunp, skaffet meg nettopp maken båt jeg dro hjem fra Porsgrunn igår, motoren jeg skulle ha, men vurderer å fikse båt litt før jeg selger.

Vet andre om steder å få tak i vindskjerm til en Plncraft Sabre 17?

Skrevet

Bumå, skaffet meg nettopp maken båt jeg dro hjem fra Porsgrunn igår, motoren jeg skulle ha, men vurderer å fikse båt litt før jeg selger.

Trenger også fenderlist, da den som er på har talt sine dager..

Vet andre om steder å få tak i vindskjerm til en Plncraft Sabre 17?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...