Gå til innhold

Falcore Den Snille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelte av oss er litt snille hver dag i stedet for å være det en dag for så å skryte av det på forum.

8865136[/snapback]

Fint at du ikke skryter på forum, for du nekter alltid å tanke for meg :( . (Ikke påpek feil i påstanden).

 

100 glod på at mailen fra faren bare var en del av scammen, og at jeg får epic flying før falcore.

Nå skal jeg gå å finne ut hvem som faktisk RP'er på serveren min, så skal scammen settes i gang.

Lenke til kommentar
Enkelte av oss er litt snille hver dag i stedet for å være det en dag for så å skryte av det på forum.

8865136[/snapback]

 

Det er veldig mange av de som spiller wow som ikke hjelper andre som er lowlevel, det er jo lett å tenke at man ikke får noe tilbake. Men det gjør man jo, man får gleden av å hjelpe andre. Historier som dette kan være en tankevekker. Tror ikke han prøver å skryte, men fortelle at alle kan gjøre et annet menneske glad.

Lenke til kommentar
Det er allikevel slik at dette kan være en del av en scam.

 

I dette tilfelle ser det ikke ut til å være det, men det er nok av folk der ute som bruker slike triks for å få seg penger og items.

8864086[/snapback]

 

Scam? Han ber deg da ikke om å sende noe til han..

 

Synes forøvrig det var bra gjort :)

Lenke til kommentar

Snilt gjort av Falcore det her. Spiller på samme realm som han, og han har et godt rykte blandt alle.

Det er bare så synd at det å hjelpe noen virkelig kan skape problemer for en selv også. Derfor er jeg som mange andre her svært restektiv på hva jeg hjelper til med.

Lenke til kommentar
Det er allikevel slik at dette kan være en del av en scam.

 

I dette tilfelle ser det ikke ut til å være det, men det er nok av folk der ute som bruker slike triks for å få seg penger og items.

8864086[/snapback]

 

Scam? Han ber deg da ikke om å sende noe til han..

 

Synes forøvrig det var bra gjort :)

8865204[/snapback]

 

Det er noe av dette som er poenget. Er ikke alltid det er trengs å spørre. Dette gjør også at det ikke ser ut som noen scam. De som scam blir ofte tatt, og får et dårlig rykte på serveren. Dette gjør aætså ikke de som klarer å skjule det, slik som det kan ha skjedd her.

Lenke til kommentar

Veldig flott historie, er vel en av de få hyggelige tingene jeg har hørt fra Wow, og det er vel ganske typisk at folk har vanskelig for å tro på historien. Fordi det meste med wow er jo negativt, klaging og nedrakking.

 

Og selv om det ikke skulle være sant så er historien kanskje en liten vekker uansett?

Lenke til kommentar
Fint at du ikke skryter på forum, for du nekter alltid å tanke for meg :( . (Ikke påpek feil i påstanden).

8865198[/snapback]

Sånn halvparten av alle instance runs jeg gjør er for kun å hjelpe folk -_-

Og du er ikke den eneste på SSL :p

Og Instance run er ikke det eneste snille jeg gjør :ph34r:

heheazc2.th.jpg

:cool:

 

Enkelte av oss er litt snille hver dag i stedet for å være det en dag for så å skryte av det på forum.

8865136[/snapback]

 

Det er veldig mange av de som spiller wow som ikke hjelper andre som er lowlevel, det er jo lett å tenke at man ikke får noe tilbake. Men det gjør man jo, man får gleden av å hjelpe andre. Historier som dette kan være en tankevekker. Tror ikke han prøver å skryte, men fortelle at alle kan gjøre et annet menneske glad.

8865202[/snapback]

Joa, men nå virker jeg som en slem person siden jeg ikke gidder å bruke 1600 G på de jeg hjelper. Selvom jeg sikkert har brukt mye mer enn det tilsammen.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Om man virkelig vil hjelpe noen, gjør det IRL. Om gutten ble mobba på skolen før de spilte, har jeg liten tro på at dette hjelper i det lange løp.

 

Historien var litt søt, men fikk ikke helt følelsen av at Falcore redder verden fra ondskapen.

8878700[/snapback]

Ikke ødelegg stemningen med sannhet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...