vestlia Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hei! Innstallerte The Settlers 2 10th Anniversery på min laptop. Men når jeg skal spille det, kommer det bare opp en rute i venstre hjørne, før alt er som normalt igjen. Noen som har hatt det samme problemet og funnet en løsning? EDIT: Fikk det til ved hjelp av 3D Analyse Endret 14. juni 2007 av vestlia
Gorguss Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hei! Innstallerte The Settlers 2 10th Anniversery på min laptop. Men når jeg skal spille det, kommer det bare opp en rute i venstre hjørne, før alt er som normalt igjen. Noen som har hatt det samme problemet og funnet en løsning? EDIT: Fikk det til ved hjelp av 3D Analyse 8858214[/snapback] Takk for infoen, fikk det til selv også nå. Link til nedlasting av 3D Analyse: http://www.3dfxzone.it/dir/tools/3d_analyze/download/ Jeg måtte krysse av noen verdier under Hardware Limits (cap bits). Lykke til
vestlia Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Skrevet 28. juni 2007 Bra at det kunne hjelpe deg. Jeg måtte huke av på force SW TnL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå