Snusgeneralen Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hei. HJELP! Har fått meg en ny bærbar PC hvor det er en S/PDIF-utgang (minijack). Hvor finner jeg en kabel som jeg kan kople PC-en til sourround-anlegget mitt inn på den optiske porten (TOSLINK connector)? På forhånd, tusen takk!! Snusgeneralen
n0b0dy Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei. HJELP! Har fått meg en ny bærbar PC hvor det er en S/PDIF-utgang (minijack). Hvor finner jeg en kabel som jeg kan kople PC-en til sourround-anlegget mitt inn på den optiske porten (TOSLINK connector)? På forhånd, tusen takk!! Snusgeneralen 8854554[/snapback] Hvis du bor i nærheten av biltema har de en overgang(3,5mm til toslink) og toslink - toslink kabel(du trenger begge)(80kr) Hvis du skal kjøpe på nettet så har du jo denne. Biltema er billigst. Endret 13. juni 2007 av n0b0dy
Snusgeneralen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Da går jeg for biltema i første omgang... Det var vel en slik en du mente: Optisk overgang ? Og denne passer inn i minijacken hvor jeg til vanlig kopler til hodetelefonene? Beklager men jeg må bare spørr ... Dette er en Fujitsu Siemens Amilo xi1554 -maskin: Audio Support of HD audio for SP/DIF output with up to 7.1 channels, 2 built-in speakers + 1 Subwoofer, built-in microphone, microphone-in, stereo line-in, headphone-out shared with SP/DIF support 1x volume regulator (per function key and volume wheel) Snusgeneralen
Snusgeneralen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Flott! Da prøver jeg detta Takk for hjelpa!! Snusgeneralen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå