Gå til innhold

Er spider-man 3 bra? (JA, JEG TRENGER HJELP FORT!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg synes at dette spillet var totalt søppel, som dessverre gjelder så mange spill som blir bare laget som spinoff etter filmer :(

Skrevet

Det er jo det jeg gleder meg til!

Men et spørsmål: er det sånn delvis GTA-opplegg eller må du ta oppdrag hele tiden? Kan du slenge deg rundt fritt så lenge du vil og velge selv når du vil ta oppdrag? Og hva skjer når du har rundet spillet? (ikke avslør noe, bare si om du må begynne på nytt eller kan slenge deg videre rundt)

Skrevet (endret)

Men et spørsmål: er det sånn delvis GTA-opplegg eller må du ta oppdrag hele tiden? Kan du slenge deg rundt fritt så lenge du vil og velge selv når du vil ta oppdrag? Og hva skjer når du har rundet spillet? (ikke avslør noe, bare si om du må begynne på nytt eller kan slenge deg videre rundt)

8861518[/snapback]

Du kan gjøre akkurat som du vil. Enten slenger du deg rundt i byen og nyter utsikten eller så tar du oppdrag..

Edit: Ja, du kan fortsette å slenge deg rundt i byen etter du har rundet det

Endret av TerjeRaymond
Skrevet

8861518[/snapback]

Du kan gjøre akkurat som du vil. Enten slenger du deg rundt i byen og nyter utsikten eller så tar du oppdrag..

8861580[/snapback]

:D

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg Har Spiderman 3 Pc Spillet. og Jeg Syntes Det er utrolig Bra

Menne Jeg Har detta Problemet Med Og lagre Spillet det Står bare Save Unsucsesful Så Jeg Kommer Til Og Kjøpe meg En Gamer Pc

Menne i Såfal Så Syntes Jeg Du burde Se litt På www.youtube.com er en del videoes av spillet der. Så jeg ambefaler spillet ;)

Lykke Til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...