Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din merkeligste drøm?


genstian

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

- Drømte en gang at to venninner av meg hengte seg samtidig mens jeg så på, var på russefesten vår. Da jeg fortalte til folk at de hadde hengt seg så brydde e seg ikke/lo av det.

 

- Drømte at jeg og klassen (tror egentlig det var hele/deler av skolen) spillte den "sporten" de har i Harry Potter filmene, husker ikke hva det heter. Så ble vi fanget i bur osv.

 

- Drømte at jeg var en gutt som satt i bilen med faren min, og vi prøvde å kjøre fra politiet. Kom til en kompis av faren min, som lot oss gjemme bilen under en pressening, og da politiet kom trodde det det var en båt under der. Senere på kvelden oppdaget politiet oss og kjørte etter oss, vi kom til en blindvei og faren min klikka og kjørte bare rundt i sirkler. Så kasta jeg meg ut av bilen da politiet kom, og faren min stoppa bilen og gikk ut. Rett før de kom og arresterte han dro han frem en øks og kjørte den inn i hodet sitt. Våkna med en følelse av være forlatt/skuffa. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette ble et litt langt innlegg men etter hva topicen er så tror jeg dette er bra og morsom lesing. enjoy

 

når jeg var liten, helt i begynnelsen på barneskolen om ikke enda litt tidligere, så drømte jeg ganske ofte at jeg måte gå ute naken minst 1 time. tror jeg måte det hver søndag eller noe sånt hvis det ikke var hver dag. det ville jeg selvfølgelig ikke men det var ikke jeg som bestemte det. så jeg prøvde aøøtid å gjemme meg. men så var det 2 naboer som så meg. hun ene har jeg gått i klasse med i mange år og så var det søsteren hennes som er 2 år eldre. de løp etter meg for de ville ta vekk hendene mine så de kunne se tissen min og le av meg så de jaget meg rundt i borettslaget helt til jeg følte det hadde gått en time og så plutselig våknet jeg.

 

i en annen drøm jeg hadde når jeg var liten stod jeg, min storebror og en kamerat av han som jeg og var med av og til utenfor huset vårt og bare så opp på peisen. plutselig var vi inne i peisen og der satt det en grønn heks i en kjole som ligner på en blanding av en brudekjole og den kjolen askepott bruker. så forsvant plutselig broren min og kameraten hans mens heksen sendte meg gjennom veggen slik at jeg sklei inn i sengen min og under dynen. der lå jeg en stund og turde ikke å se ut i rommet. men etter en stund lettet jeg litt på dynen og da så jeg skoene og den nederste delen av kjolen til heksen. og da hørte jeg latteren til heksen (skikkelig stygg typisk hekselatter. hun så også ut som en typisk grønn heks). hun stod rett ved siden av meg mot veggen. på andre siden av sengen hadde jeg en stige (sengen var litt høy så jeg hadde en stige på 3-4 trinn). jeg lettet litt på dynen og så bort der om det var klar bane. jeg tenkte jeg kunne krype bort der under dynen uten at heksen merket det for døren til rommet var åpen så jeg kunne sikkert klare å løpe bort til mamma og papp sitt soverom og vekke de så de kunne ta heksen. men da jeg så bort mot stigen så jeg en hest som lignet på en kosebamsehest men den var stor nok til å stå i stigen og den var ganske vill og sprutet flammer ut av nesen. så jeg tenkte jeg ikke kunne gå der heller. så jeg ble bare liggende under dynen der jeg var trygg.

 

husker ikke hva mer som skjedde i den drømmen men dagen etter på kvelden da papp skulle fyre i peisen (det var på vinteren rundt juletider) så spurte jeg han om det fantes hekser i peisen.

 

en annen drøm jeg hadde var ganske syk skikkelig detaljert og alt mulig. bare cooy/paster den fra en mail jeg sendte til en jente som er med i drømmen: jeg drømte at jeg bodde i amerika, på en gård som er helt lik gården til mine besteforeldre som bor i førde. også var du kommet på besøk for å hilse på laget (som da tydeligvis også holder til i amerika). og den ene kvelden var vi ute på en god fylla som jeg ikke husket noe fra. litt ut på dagen derpå sa du til meg at jeg hadde gjort deg gravid. jeg ble litt glad men samtidig var det jo ikke en god ting siden du var gift. men vi kom frem til at hvis jeg ville, så kunne jeg få flytte til england, der dere bodde, og være med å oppdra ungen vår.

 

så jeg reiste dit for å se hvordan det var der og så på huset deres. det var helt enormt stort og hadde sikkert 4 store soverom med god plass til 2 dobbeltsenger i hvert rom. og et stort rom som ble brukt til tv stue. der var det 2-3 stressless stoler og en veldig digg og behagelig sofa. jeg traff en del av vennene dine mens jeg så på huset og. de kom liksom bare inn til dere når det passet dem. for den plassen der dere bodde var ikke en stor plass. det var et skikkelig landsbysamfunn der alle kjenner alle og du bare kunne gå inn til hvem som helst fordi de kjente hverandre godt. sentrum der var ikke så veldig mye større en os sentrum.

 

det endte opp med at siden dere hadde et så stort hus så kunne jeg få bo hos dere og. så gikk jeg en tur gjennom sentrum og hilste på folk og ble litt kjent med plassen. det var en ganske langåpen plass. det meste av butikker og sånt var fortsatt åpent når jeg gikk rundt i sentrum litt senere på kvelden. jeg gikk inn på et senter og så meg om mens jeg lurte på hva jeg ville jobbe som når jeg flyttet dit. for jeg hadde bestemt meg for å flytte. men å jobbe i butikk eller i et gatekjøkken var ikke fristende.

 

når jeg gikk ut av senteret var det en liten lastebil, typisk sånn som bønder har, som rundet hjørnet av et bygg ved siden av senteret. den hadde et lass med rundt 15 cheerleadere. plutselig ble den angrepet og veltet av 4 menn i begynnelsen av 20-årene som hadde tenkt å voldta alle cheerleaderne. da lastebilen veltet randt bare cheerleaderne ut av og lå bare i en haug der armer og bein var alle veier

 

jeg tenkte det at det var ingen andre her til å hjelpe dem så dette måtte jeg fikse selv. alle mennene hadde batonger, så jeg tok batongen til han ene mens han var opptatt av å voldta den første cheerleaderen hans for kvelden. og så slo jeg ham. ganske hardt 2-3 ganger slik at han ble slått ut av spill. og så tok jeg de 3 andre like lett.

 

akkurat idet jeg slo han siste så kom det noen folk rundt hjørnet og så hva jeg hadde gjort og skrøt av det. jeg var litt småsliten etter å ha banket opp 4 menn så jeg så ned i bakken mens jeg pustet lettet ut. og da så jeg et politiskilt og tenkte at "politi kan jeg være når jeg flytter hit". og etter hva jeg hadde gjort så fikk jeg jobb som politi uten spørsmål. og jeg kunne begynne med en gang. så jeg ble med å jobbe med en sak som de hadde holdt på med en stund. de sa det at jeg skulle få begynne med det kjedeligste arbeidet, å gå gjennom arkivet. da jeg åpnet arkivet fant jeg bare mange mapper, sikkert 30% av alle mappene, som det stod "Stine" på (Stine er en annen venn av meg). de holdt på å etterforske det som skjedde med hun forrige helg (en virkelig hendelse hun ble utsatt for). og nå skulle jeg få hjelpe til med å løse den saken og ta den synderen som hadde gjort det mot Stine.

 

etter at jeg var ferdig på jobb første arbeidsdagen gikk jeg hjem. det var et par andre der som likte å være i huset deres hvis de ikke hadde noe annet å gjøre på. dels pga den kule tv stuen deres. og litt etter at jeg kom hjem så kom du inn døren. du hadde vært på jobb så jeg hadde ikke sett deg siden begynnelsen av drømmen. du bare smilte til meg og sa "kom her" og åpnet armene for å gi meg en klem. jeg smilte tilbake og gikk bort til deg for å få den klemmen, det var en ganske god klem, også våknet jeg. :p

hva synes du om den??

 

når jeg våknet så tenkte jeg "hva i all verden var det for en drøm??" haha

 

som svar på denne drømmen skrev hun tilbake: Haha, men helt ærlig, nå ga du meg en god latter. For det første er jeg oppvokst på en bondegård i Wales. For det andre bor vi i et stort hus med fire soverom, i en liten landsby, akkurat som du beskriver. Her er dørene alltid ulåste, og folk går og kommer som de vil. Men det er morsomt... vi har faktisk to stressless og en stor tv-stue hjemme hos oss! Syk sykt.... og i går var jeg faktisk på politistasjonen og tenkte at de trengte flere folk!

 

jeg husker klærne til cheerleaderne og den første fyren jeg banket opp og hvordan han lå når han holdt på. og mot slutten av drømmen så var jeg plutselig tilbake på gården der jeg bodde en liten tur før jeg flyttet. mens jeg var hos dere for å sjekke ut stedet så hadde det vært en gravemaskin (!!) der og gjort noen forandringer som jeg ikke skjønner hvorfor. vi begynte å diskutere det og bare etter ett spørsmål så begynte han å kjefte fordi jeg klaget. noe jeg ikke gjorde. og det hadde jo ikke noe å si for jeg skulle jo ikke bo der lenger.

 

jeg husker også hvordan kontoret på politistasjonen ser ut. det var bare ett kontor der alle jobbet sammen. der sjefen var en del av resten av politiet og sånt. han lignet forresten veeeeeldig mye på badguyen i wayne's world 1. også husker jeg hvordan klærne dine så ut i slutten av drømmen. tv stuen deres var nesten en tro kopi av tv stuen til Stine. men Stine har litt fetere anlegg. persiennene var laget av en mørk tresort. og det hadde brent litt på utsiden av det ene soverommet men brannvesenet var der nesten samtidig så det begynte å brenne så skadene ble ikke store. og på slutten av dagen da jeg kom tilbake etter å ha reddet cheerleaderne så hadde det vært noen der og fikset skadene.

 

dette ble kansje litt mye men jeg synes det er unvanlig å huske så syykt mye av en drøm. men husker mye mer for det er fortsatt mye i drømmen jeg ikke har orket å skrive ned.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hadde SYK drømm i natt!

 

Jeg bor nå i en leilighet i trondheim sammen med to andre. i drømmen min så leiligheten annereledes ut, men uansett.

 

Jeg våknet og så ut vinduet. jeg ble veldig overrasket når jeg så at verden rundt meg bevegde på seg. etter en liten stund skjønte jeg at leiligheten nå var på lasteplanet bakpå en trailer, og kjørte i retning ås (der jeg flyttet fra) jeg hoppet ut av lasteluka(?) og rullet ett stykke bortover veien. jeg angret med det samme, og la på sprang etter traileren og leiligheten, men hadde selvsagt ikke en sjanse til å ta igjen traileren. jeg løp og løp helt til jeg havna i svinesund? som visstnok ikke var langt unna. når jeg først var i svinesund gikk jeg likegodt inn i butikken og kjøpte bacon og snus. med armene fulle av bacon og snus, var det på tide å komme seg tilbake til leiligheten. på en eller annen måte havnet jeg tilbake på gården der jeg vokste opp, og leiligheten min sto foran huset, fortsatt oppå traileren. der møtte jeg alle vennene mine, samt ei veninne fra stavanger som lo godt. det hele hadde visst vært en practical joke, som payback for noe jeg ikke husker.

 

sukk. kansje på tide å besøke gården igjen :(

Endret av Colb
Lenke til kommentar

Synes drømmer er creepy jeg.. er en gutt på 15 forresten, hvis det vil si noe noengang^^ Jeg kan liksom aldri styre drømmene, for eksempel så kan jeg se meg selv i sånn tredje person(?) sånn rett bakfra, sånn som på Gta :tease: og at jeg ALDRI kan styre, jeg bare løper og løper, og masse rare ting skjer, plutselig kan jeg fly, også løper jeg over masse ørkener, og vips så tar jeg doggy style på bestevennina mi liksom o.O

 

så en drøm for meg er: spennende, creepy, psycho og avslutter med DIGG :new_woot:

Endret av Xsandri
Lenke til kommentar

Dette var en veldig merkelig drøm..

 

Jeg gikk bortover en stoor åker. Var noen slektninger elns som sa jeg ikke skulle gå til kanten.

(Åkeren var på en måte på toppen av et stup.

 

 

 

Åker ---->

S |---------------------

T |

U |

P |

 

 

Fortsetter.

 

Jeg gikk bort til kanten likevell, og kikket ned.

Det var laaangt ned, men så noen steiner, og noe som lignet på en uttørket elv.

Jeg gled/datt/hoppet (husker ikke helt)utfor kanten.

Jeg falt, falt, falt og falt.

Så.. DUNK !

Jeg våknet av å ha falt ned fra sengen :p

Lenke til kommentar

Jeg drømte en gang at megselv og min søster var oppe på et fjell. Men vi blr forfulgt, og måtte kjappe oss ned. Vi hoppet på mosedotter nedover fjellsiden i sikkert 300m. Når vi endelig var kommet ned, møtte vi en som bor i gaten vår, og snakket litt med han. Men vi snakket nok litt for lenge, for da kom de som fulgte etter oss kjørende mot oss i en Range Rover.

Så våknet jeg :p

Lenke til kommentar

Har drømt en del som kan være litt twisted, så slenger ut noen;)

 

Nr1. Jeg var ca 11 år, og gjenopplevde begravelsen til oldemor. Altså, jeg var 4 år gammel da vi var i begravelsen, og jeg visste ikke engang at jeg hadde vært i begravelsen før jeg drømte om det. Gikk å spurte mamma om detaljene, for jeg husker jeg gikk opp til kista med rose sammen med broren min. Jeg snur meg, så ser jeg mamma, tante og mormor gråte, og kunne se ca. nøyaktig hvor de satt, og at pappa og eksmannen til tante var der...

Det drømte jeg 4 ganger på et års tid eller noe.

 

 

Nr2. Jeg gikk i 4 klasse tror jeg, og hadde 200 meter til skolen. Jeg gikk jo den samme veien hver eneste dag, og drømte at det var det som hendte i drømmen også. Men så kom det en bil bak meg, og ettersom det bare var to veier å kjøre på den veien; opp til noen hus, ca 12-13 stk, eller inn til oss, 3 hus, så ble jeg litt redd. Jeg vet ikke hvorfor, men det var så ekte, og det var grusomt skummelt. Jeg gikk fortere, og de siste 50 meterne løp jeg, og stoppet i gården til mormor, som var utenfor det gamle huset vårt. Da var bilen blitt svart, og ut kom det en dame først, og spurte om jeg ikke bare kunne sette meg inn i bilen, og så en mann med en motorsag. Da løp jeg inn til huset vårt, og hoppet på taket over kjellerinngangen, og så opp på taket til mormor, og hoppet deretter fra tak til tak, før jeg datt ned å våknet.

 

 

Nr3. Jeg drømte noe som faktisk hendte, et år tidligere.

Jeg gikk fra tante, som bodde ca 30 meter i fra oss. Da jeg kom ut av gården, så møtte jeg på to gutter, en på sykkel og en som gikk. Jeg vet ikke hvem de er, men jeg bare snakk med de litt. I det jeg gikk nedover mot huset vårt, så bråbremset en bil og tok med seg han som gikk, og han på sykkel spurte meg om hjelp, men jeg bare gikk.

Jeg trodde det var sant, og et år senere, så hadde tante våknet av at noen bråbremset, og det var et forsøk på kidnapping, og en gutt på sykkel kom seg unna. Gutten kom seg ut av bilen noen hundre meter etterpå heldigvis.

Denne gangen var ikke jeg der, men jeg hadde snakket om det i et år allerede:/

 

 

 

Er mer også, men sparer til en annen gang;)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mange skikkelig merkelige drømmer, som forresten er interessante - noen av vennene spør meg ganske ofte om jeg ikke har drømt noe i det siste :p

 

En av de siste var slik:

 

Jeg var på besøk hos en venn, og plutselig ringte mobilen min. Det var moren min som ringte og sa at jeg måtte komme hjem og klippe salaten bort fra hodet til søsteren min (15 år da - ca et halvt år siden), fordi den hadde vokst tilbake. Jeg løp hjem i slow-motion, mens min venn reiste etter på motorsykkel.

 

Da jeg kom fram, lå lillesøsteren på dobbeltsenga mi, ute i kjøkkenhagen, der det bare vokste salat. Jeg begynte å barbere bort salaten fra hodet hennes, men tenkte etter et par tak at nå gidder jeg ikke mer, jeg er sliten, og sitter allerede i senga. Derfor la jeg meg til å sove. Vennen min drev å kjørte rundt i kjøkkenhagen med motorsykkelen, kræsja plutselig, fløy over rattet og landet i sengen, ved siden av meg.

 

Jeg tenkte: "Pytt, pytt. Jeg lar ham sove her nå, for jeg er alt for trøtt til å jage ham vekk".

 

Plutselig våknet jeg, og så at han lå ved siden av meg. Senga var nå tilbake på soverommet, og han lå der i bare bokseren (feil, senere rettese: han lå faktisk naken, for han lå på magen, men rompa opp ...og den va det ikkeno' på). Jeg hørte at ei venninne av meg var på besøk. Hun var tilfeldigvis skikkelig forelsket i denne gutten. Jeg begynte å tenke "Hva skal jeg si til henne?! Jeg har vel ikke ligget med han? Eller har jeg...?! " Så under dyna, klærne var på, så da var iallefall DET i orden, men uansett: "Hvordan havnet han her - jeg kan jo ikke si alt jeg husker om kålen på hodet til lillesøsteren og det, og at han bare landet i sengen - det var jo bare en drøm!"

 

Så våknet jeg (på ordentlig denne gangen) av skrekk, og tenkte "puh, nå er alt over" ...Men plutselig så jeg noe som lå litt høyere opp, oppå skulderen min. Neeeeei!! Det var denne gutten!!! Jeg fikk helt panikk, turde ikke å bevege meg for å ikke vekke ham og prøvde å huske unnskyldningene jeg hadde kommet på i drømmen, og i tillegg visste jeg fortsatt ikke hvordan han havnet i senga mi. Så så jeg opp enda en gang ... og så at "gutten" egentlig var lillesøsteren min, som lå ved siden av meg fordi vi hadde gjester som sov over, og senga hennes var opptatt.

 

Dette var noe av det skumleste jeg hadde drømt! Og det merkeligste: samtidig som jeg hadde drømt min drøm, hadde søsteren min drømt noe liknede, og trodd at JEG var den samme gutten! Er det telepati eller?! :ohmy:

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nr3. Jeg drømte noe som faktisk hendte, et år tidligere.

Jeg gikk fra tante, som bodde ca 30 meter i fra oss. Da jeg kom ut av gården, så møtte jeg på to gutter, en på sykkel og en som gikk. Jeg vet ikke hvem de er, men jeg bare snakk med de litt. I det jeg gikk nedover mot huset vårt, så bråbremset en bil og tok med seg han som gikk, og han på sykkel spurte meg om hjelp, men jeg bare gikk.

Jeg trodde det var sant, og et år senere, så hadde tante våknet av at noen bråbremset, og det var et forsøk på kidnapping, og en gutt på sykkel kom seg unna. Gutten kom seg ut av bilen noen hundre meter etterpå heldigvis.

Denne gangen var ikke jeg der, men jeg hadde snakket om det i et år allerede:/

Kanskje du er sanndrømt ;)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Virker som ein ganske grei tråd dette. Morsom, så eg bare hopper på :D

 

 

MARERITT :O

 

 

 

Hadde ein ganske creepy "opplevelse" når eg var på alder av 5 år kanskje. Eg får ein slik "Sleep Paralysis"(google it, eller se wikipedia) og eg beveger øyene i panikk. Rundt om i rommet så svever det onde klovner som i filmen IT. Eg klarer til slutt å bevege meg, og løper som bare f*** inn på rommet til foreldrene mine. Eg legger meg under dyna der, og jaggu er ikkje dei onde, oversminka klovna dei òg. Alle klovnene hadde ein slik sinnsyk latter også. Inkludert klovneforeldrene mine. :thumbdown: Har ingen fobi mot klovner så det er sagt. :)

 

 

MERKELIG DRØM :O

 

 

 

 

Eg og familie sitter i eit rødt romskip. Tenk det romskipet i Futurama, bare rødt. Vi rømmer fra ein planet som har ein tikkende klokke-bombe i kjerna, men PLUTSELIG så detter eg ut av romskipet. Eg faller, faller faller og....faller. Deretter lander eg i ein forbaska kloakkelv. Alt av væske på denne planeten er enten urin eller oppløst bæsj. Alt av liv på planeten er også roboter. Eg skaffer meg så og si nokken teite, små biler til venner. Eg blir deretter fanget av sånne røde små flygende ting, med hvit gassmaske på(slike som er i Super Mario), og dei danser til ein stammesang. Like før bomba går av, og dei tar livet av meg, så bruker eg min Uslåelige teknikk til å rømme fra drømmer(Bare konsentrere deg så hardt at hodet dirrer osv.) så våkner eg. :w00t: På en alder av ca. 8

 

 

POSTMANN PAT :O

 

 

 

Eg sitter på do. Det er ein heilt vanleg dag i ein heilt vanleg drøm, sjølve om eg ikkje veit at det er ein drøm. PLutselig banker det på døren....Det heile er VELDIG dramatisk, ettersom man ikkje vil bli forstyrret når man tømmer seg. "Eg er på do!" roper eg(husker ikkje om eg ropte det, men det passer jo til atmosfæren :p ) Plutselig blir døra sparket opp. ca. 5 Postmann Pats stormer inn med mor i forvarelse. Dem banker henne en gang til hun blir eit svart trekkspill :( , og dytter henne ned i do. Alle ser på meg, stakkars gutten som nettopp har fått på seg buksa. I'm Next. Hoved postmann Pat'en hiver meg nedi dass, og etter kommer han. Omtrent halvveis så er det ein luke i dassrøret. Eg detter ned og entrèr Postmann Pat's verden. Ungene til Postmann Pat sitter og leiker, og kona baker kaker. Det heile ender med at Postmann Pat tar av postmann hua, og kysser kona, menst ho lyder "Noen som har lyst på småkaker?" Mamma ligger på golvet og lager noen låter av seg sjølve som trekkspill. På en alder av ca. 5

 

 

RØDE KORS

 

 

 

Det er sikkert mange som husker den dramatiske tsunamien i Thailand eller noe. Etter den perioden så var det ein spesiell drøm som kom, og det var eit rent hel****. Oppfattes kanskje som merkelig av dokke, men fy f***, kor jæ**** den var. Uansett, så tar ein nattesøvnen alvorlig, og legger meg. Plutselig våkner eg. Det er noko som ikkje stemmer...Eg sitter i eit avhørsrom med folk i mørk dress, med eit lite brett framfor meg. På det brettet ligger det mange røde bokstaver og brikker. Folkene ber meg sette i hop eit eller anna ord, eller ein setning eller noe. Etter kvar bokstav eg putter på plass, så dukker det opp bilder av Thailandske unger som blir drept av flommen, og massegraver. Har aldri forstått den drømmen heilt, men traumatisk var det...Traumatiskt. :hrm: Det var resultatet av å glo på TV2 Nyhetene for lenge. På ein alder av ca. 12

 

 

Kan hende det blei litt lang og kjedelig tekst, men måtte bare formidle det, siden det var litt morsomme drømmer

Lenke til kommentar

Jeg hadde denne drømmen for ca 1 år siden:

 

Jeg satt på trammen hjemme hos oss. Naboen min hadde tatt portdørene av hengslene og lagd søle mellom dem. Han drev og spilte fotball med et negerlag (mener ikke noe dårlig med detta ordet). De hadde lagd søle i bakgården på huset over veien for vårt, og flyttet bygningen ca 10 meter til høyre for at det skulle bli bedre plass til fotball. De spilte altså med naboen min slik at hans mål var å score i et nett de hadde hengt opp, mens de skulle score i porten. Først så jeg på dem spille en liten stund, før søskenbarnet mitt ropte på meg. Hun hadde visst flyttet inn i huset over veien.

 

Hun ropte til meg om at jeg skulle hente noen kjeks hun hadde laget. Jeg løp bort til bygningen. Av en eller annen grunn var vinduene ca. 1 meter over bakken(vanligvis 2). Siden det var langt å gå rundt bygningen og inn døra, tenkte jeg at jeg kunne klatre inn vinduet i stedet. Jeg klatret inn, tok kjeksene som stod på bordet og skulle til å klatre ut, men da jeg var halvveis ute (klatret av en eller annen grunn med hodet fram...) kjente jeg at jeg satt fast! Vinduet hadde krympet slik at det var firedelt, og alle delene kunne åpnes, men jeg satt fast i én av dem. Først prøvde jeg å komme meg ut på egen hånd, men klarte det ikke. Ca 200 meter bortenfor meg (på venstre side, veien gikk nedover på denne siden - det var altså en bakke de) rundet en tropp fra hæren en sving, og marsjerte mot meg, opp bakken. Det var visst tid for å la dem ta seg en tur ut på byen eller noe, etter et halvt år i tjeneste, uten damer.

 

Da skrek jeg til søskenbarnet mitt om at hun skulle komme og hjelpe meg ut.

Hun skrek : "jeg kan ikke nå - jeg driver med noe viktig!"

Jeg skrek tilbake: "har du sex der inne eller noe?!" Det merkelige var at søskenbarnet mitt kunne høre hva jeg skrek, mens soldatene ikke kunne høre henne.

Hun: "Nei, jeg spiser sjokolade!"

Jeg: "Jeg vil også ha!" Jeg så hvordan soldatene reagerte på hva jeg skrek ut, og skjønte at de bare hørte det JEG skrek. Jeg begynte å le skikkelig, men kunne ikke stoppe ordene fra å komme ut av munnen.

Hun: "Nei - du har blitt så feit i ræva at du ikke kan komme deg ut vinduet, jo!"

Jeg: "Ræva mi er perfekt!"

Hun: "Tar du slankepillene jeg kjøpte til deg? Du vet du skal suge på dem og ikke bite?"

Jeg: "Jeg suger!" (Akkurat da lo jeg så fælt at jeg hamret med nevene i vundusglasset).

 

Da holdt ikke soldatene ut, brøt formasjonen og løp bort til meg med penger for at jeg skulle gi dem en blow job.

 

Da jeg fikk sluttet å le, forklarte jeg dem hva som egentlig hadde skjedd. De stod med meg og lo en stund... så gikk de uten å hjelpe meg ut fordi jeg ikke var hore og fortsatt nektet å gi dem en blow job...

 

Da jeg våkna lo jeg så innmari XD

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar

Min merkeligste drøm må ha hvert denne.

 

Da jeg var liten rundt 8 år, drømte jeg om at jeg var hos besteforeldra mine, de har to utstoppa elghoder hengende i stua. Var skikkelig redd for dem.

Og i enkelte drømmer så ble disse hodene levende, de begynte å snakke og glefse etter meg når jeg skulle gå forbi dem. Men det verste var hvis en av dem fikk et hufsa glis :ph34r:

Husker at jeg ikke turte å se på de i lang tid etterpå..

Lenke til kommentar

Ny(e) drøm(mer);

 

Har flere ganger drømt at vi har bodd i huset til mormor, som haren kjellerinngang ved innkjørselen til huset bak (det gamle huset vårt), og hver gang jeg har drømt det, så har jeg kommet hjem fra skolen, og døren er brutt opp. Men den før jeg våknet i dag tok helt av;

 

Jeg kom hjem fra skolen, som vanlig, men nå bodde ei venninne av mamma i det gamle huset vårt. Da jeg kom inn å gården kom hun bort til meg og sa "Er huset deres robba og eller?". Jeg svarte ikke, men så at døren var brutt opp igjen, så hun gikk å åpnet døren, og der var døren nedenfor trappen også åpen. Plutselig smeller det i kjelleren, og hun roper "Hallo? Hvem er der?". Det kommer ikke noe svar, men så går det kort tid, så kommer det en mann med svart hettegenser halvveis opp i trappen før han ser henne, og drømmen stoppet, lenge. Det var sykt ekkelt, og det virker så virkelig hver gang.

 

Jeg lurer litt på om det har noen betydning, siden jeg har drømt det flere ganger?:s

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

min drøm er ikke merkelig men den var sinnsykt digg.

 

hadde tatt 3 jenter i 20 årene til fange og sa at bare en av dem fikk leve.

og det var den jenta som KNULLA BEST som fikk leve.

 

kort fortalt, sinnsykt digg drøm.

 

dagen etter sendte jeg bare vekk 2 av de "dårligste" (drepte dem ikke) mens siste jenta ikke så på. hu trodde jo jeg hadde drept dem. og jeg sa; sålenge du knuller som det der, så får du leve.

 

og det ble MYE MASSE DIGG oh man :!:

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
min drøm er ikke merkelig men den var sinnsykt digg.

 

hadde tatt 3 jenter i 20 årene til fange og sa at bare en av dem fikk leve.

og det var den jenta som KNULLA BEST som fikk leve.

 

kort fortalt, sinnsykt digg drøm.

 

dagen etter sendte jeg bare vekk 2 av de "dårligste" (drepte dem ikke) mens siste jenta ikke så på. hu trodde jo jeg hadde drept dem. og jeg sa; sålenge du knuller som det der, så får du leve.

 

og det ble MYE MASSE DIGG oh man :!:

 

:lol:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_14

Eg har spelt for mykje oblivion:P halvparten av draumane mine består av ting i oblivion:P

den første natta drømte eg at små oblivion portalar (som sann portalar som kjem når ein brukar summon zombie, berre raude) som dukka opp i Cyrodiil, men dei var usynlege :glare: so måtte eg finne dei og øydeleggje dei.. og creatures og npc's som gjekk seg inni portalane kom ut ijenn med nokre merkeleg kostyme...

 

Natta etter det var det ei blanding mylla super smash bros brawl og oblivion :/

Eit svart hol/supspace ting(frå SSBB) som åpna seg sør for Skingrad i Cyrodiil.

 

I mange draumar er eg også nær ei elv, nesten kvar natt... merkeleg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...