v-gard Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Så du tar alle på ED under 1 kam og sier at ALLE Der _suger_ ? er ikke det ganske rasistisk ? 8858215[/snapback] Han sa at serveren sugde, noe den jo gjør for hans del hvis han ikke kan nyte spillet der i fred og forfragegelighet. Dette har forresten ingenting med rasisme å gjøre. Men mindre serverpopulasjon er som rase å regne. 8858274[/snapback] Hehe , det er jo en grunn til at han må flytte da og vil det si at hele serveren suger fordi han føler seg urettferdig behandlet ? Dette er en handlig ifra 1 person som gjør at HAN får dårlig rykte.. det er ikke plutselig HELE serveren som har blitt idioter og snudd seg imot ham. 8858292[/snapback] Lett å få seg dårlig rykte for ingenting om man er i gruppe med feil person.
Mikkel™ Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 ja.. cleanex for HW! Sikta til folka som lagde kvalm for meg på servern ikke for forumet her.. Rugg bruke vi some slengnavn for Rogue her jeg bor nå... ikke noe fisk meg en som sneak sneak'e seg rundt å slakte folk
Lightningwolf Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Da er definisjonen vår på hva som gjør et guild seriøst fundamentalt forskjellig. Men hvis trådstarter får sneket seg unna dårlig rykte og inn på en annen guild; bra for han. Bare sier at mitt guild, samt de fleste andre raidguilds på serveren, ikke hadde sluppet ham inn. ed: Kall det elitisme om dere må, men jeg foretrekker et guild med folk en veit en kan stole 100% på. 8857300[/snapback] Bruker dere master looter på bosser?
Xeenon_ Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Da er definisjonen vår på hva som gjør et guild seriøst fundamentalt forskjellig. Men hvis trådstarter får sneket seg unna dårlig rykte og inn på en annen guild; bra for han. Bare sier at mitt guild, samt de fleste andre raidguilds på serveren, ikke hadde sluppet ham inn. ed: Kall det elitisme om dere må, men jeg foretrekker et guild med folk en veit en kan stole 100% på. 8857300[/snapback] Bruker dere master looter på bosser? 8863027[/snapback] Ser ikke hva det har å gjøre med ting, men vi lar spothealer distribuere loot ja. Greiere på den måten.
Lightningwolf Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Da er definisjonen vår på hva som gjør et guild seriøst fundamentalt forskjellig. Men hvis trådstarter får sneket seg unna dårlig rykte og inn på en annen guild; bra for han. Bare sier at mitt guild, samt de fleste andre raidguilds på serveren, ikke hadde sluppet ham inn. ed: Kall det elitisme om dere må, men jeg foretrekker et guild med folk en veit en kan stole 100% på. 8857300[/snapback] Bruker dere master looter på bosser? 8863027[/snapback] Ser ikke hva det har å gjøre med ting, men vi lar spothealer distribuere loot ja. Greiere på den måten. 8863110[/snapback] Hvorfor det? dere stoler jo jo tross alt 100% på medlemene deres.
Xeenon_ Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Mye mindre styr for raidet at det er en som sender ting dit de skal enn at vinduet fylles av irriterende rulletingester, da? Hvis du først skal bruke stråmannargument, bruk et bedre et.
DeadbeaT Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Men , hva hvis man er en idiot ? har ikke den guilden du søker til rett til å vite hvordan du er som person før du slippes inn ? 8860102[/snapback] Selvfølgelig, men jeg er i mot et system som får det å søke om en guild å spille med på fritiden til å være en minst like seriøst prosess som å søke en jobb. VI snakker om et spill, og ved å prate med denne karen, invitere han til guild og bli kjent med han, ta noen uviktige instance runs med han er et langt bedre alternativ enn å basere det på guild historier, tidligere guildmastre og en søknad. Sitter på ingen måte på noen høy hest her.Hvis du virkelig ikke klarer å se at denne spilleren er umoden utifra innleggene hans/hennes så synes jeg synd på guildet ditt, hvis du mot formodning er med på å bestemme hvem som skal slippes inn. Jeg er ikke med på å bestemme hvem som joiner guilden min, som forøvrig er en aboslutt casual PvP guild hvis eneste utsikter er lat laffing i karazhan etter sommeren kanskje, og pvp guarding på kazzak etc for en søsterguild. Jeg ser at denne spilleren kan oppfattes som umoden, men ville alikevel invitert han til en guild og gjort som sagt over. grunnen til at jeg har så mye i mot denne referansesjekk metoden, application på 1 a4 side m/ CV, gear list, resistance list, tidligere bosskills og guild samt referanse personer in game og så videre er todelt: For det første er det et helvete byråkrati, type japansk og unødvendig, til slutt ender det med at en CL i en eller annen guild slikker seg rundt kjeften mens han sitter på driteren og tenker "denne karen inviter jeg for kan var så flink å skrive og fordi han har masse fine epox.." For det andre har alle historier to sider, hvor den ene siden vanligvis er veldig mye styggere enn den andre. Jeg ble selv offer for dette. vi hadde en Mage CL som ville ha guilden opp og inn i Naxx og var veldig for en 6 dager i uken raiding timeplan, han ville være best og raskest, og gikk til de grader mot dette at han utsatte universitetsgraden sin 1 år for å jobbe mer med guilden. Deler av guilden var mer for den vanlige "casuale" stilen med MC/BWL/Ony/Kazzak/4dragons/ZG/AQ20, som vi synes var faen meg mer enn nok for nå, folk hadde ikke gearet fra ZG/MC/Ony enda (så vi kunne gi opp å gjøre disse instancene). Kort og godt var det som skjedde at Det ble to mot poler i guilden hvor jeg sto for den mer casuale delen, jeg har kjæreste og venner og andre interesser enn WoW (selv om jeg MTet det meste som andre MT etter warrior CL) mens denne mage CLen ville det helt motsatte. Så skjedde det som ikke skulle skje, guild leaderen trakk seg, han trengte en pause fra wow, Mage CL blir guild leader, skaper et skikkelig uproar og kicker meg fra guildet for å være fornærmende, grådig, lat, lite framtidsrettet og en dårlig spiller som ikke kunne snakke ordentlig engelsk (og dette kom fra en kroat eller noe med en tykk akksent). Hva skjedde, jo jeg applier til en annen raiding guild med min type timeplan, denne magen forfølger søknaden min og passer på at alle får vite "sannheten" bak meg, dette skjer igjennom 4 guilds, før folk som faktisk hadde _spilt_ med meg, i en forbanna MC pug som jeg var med på, garanterte for meg og fikk meg fikset inn i en solid guild igjen, guilden angret aldri på dette, selv om jeg tydeligvis hadde plukket opp endel stygge rykter om jeg selv på veien. Moral: Vei spilleren tyngre enn ryktet -.- nåh, beklager for wall of text og om jeg fornærmet deg Rookie_NO, men av og til må man si stopp og tenke at dette er et _spill_ som folk spiller, så la de spille for deg, også bestemmer dere derfra.
Lightningwolf Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Mye mindre styr for raidet at det er en som sender ting dit de skal enn at vinduet fylles av irriterende rulletingester, da? Hvis du først skal bruke stråmannargument, bruk et bedre et. 8864116[/snapback] Du trenger ikke engang prøve og inbille meg at det kan være enklere og vente på at raidleader deler ut enn at man bare trykker Pass/Need.
jlek Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Mye mindre styr for raidet at det er en som sender ting dit de skal enn at vinduet fylles av irriterende rulletingester, da? Hvis du først skal bruke stråmannargument, bruk et bedre et. 8864116[/snapback] Du trenger ikke engang prøve og inbille meg at det kan være enklere og vente på at raidleader deler ut enn at man bare trykker Pass/Need. 8864260[/snapback] På hvilken måte er det vanskeligere? Som regel er det ikke så lett at man bare kan trykke Pass, Greed eller Need, da de aller fleste bruker ett slags DKP system. Endret 15. juni 2007 av jossda
Beerian Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Mye mindre styr for raidet at det er en som sender ting dit de skal enn at vinduet fylles av irriterende rulletingester, da? Hvis du først skal bruke stråmannargument, bruk et bedre et. 8864116[/snapback] Du trenger ikke engang prøve og inbille meg at det kan være enklere og vente på at raidleader deler ut enn at man bare trykker Pass/Need. 8864260[/snapback] På hvilken måte er det vanskeligere? Som regel er det ikke så lett at man bare kan trykke Pass, Greed eller Need, da de aller fleste bruker ett slags DKP system. 8865173[/snapback] Jepp , dette er korekt. Pass, Greed eller Need passer i 5 mans eller kanskje i Karazhan for de som også gjør det der. Men ellers så tjener man DKP for raids man er med på , og disse poengene kan man " kjøpe " seg drops. Blir bare tull hvis man først skal få opp masse vinduer der alle skal trykke pass.. og noen kan trykke feil Men , FFA er ikke helt uten feil heller... hadde en prest som tok hodet til Magtheridon på vår første kill fordi han trodde det var en quest item Hehe... noen PM til GM og saken var løst dagen etter og rette person fikk hodet. Saken i vår guild er at vi stoler 100% på hverandre , og hvis noen noengang noensinne skulle ninja loote en item... så er det rett ut av guilden og den personen vil ikke ha noen lykkelig fremtid på vår server lenger
Kombat-Kaare Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Mye mindre styr for raidet at det er en som sender ting dit de skal enn at vinduet fylles av irriterende rulletingester, da? Hvis du først skal bruke stråmannargument, bruk et bedre et. 8864116[/snapback] Det var ikke et stråmannsargument, nettopp fordi du selv uttalte det tidligere i tråden. Forresten kan jeg tenke meg at det er et kjeeempeproblem at dere får opp 3-4 rullevinduer på skjermen. Ja DA skjønner jeg jo hvorfor dere brukere masterlooter...
Beerian Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Mye mindre styr for raidet at det er en som sender ting dit de skal enn at vinduet fylles av irriterende rulletingester, da? Hvis du først skal bruke stråmannargument, bruk et bedre et. 8864116[/snapback] Det var ikke et stråmannsargument, nettopp fordi du selv uttalte det tidligere i tråden. Forresten kan jeg tenke meg at det er et kjeeempeproblem at dere får opp 3-4 rullevinduer på skjermen. Ja DA skjønner jeg jo hvorfor dere brukere masterlooter... 8865401[/snapback] Man må da skjønne at hvis man slipper de loot vinduene så elimineres problemet med at noen kan trykke feil... det er fort gjort. Det er mye enklere å holde seg unna liket til feks Gruul eller Magtheridon. Men jeg skjønner at flere her er med i uærlige guilder der ninja looting faktisk skjer siden dere er så imot FFA i Raid.
Sigurdn Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg er sterkere enn Beerian. Endret 15. juni 2007 av Sigurdn
Beerian Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er sterkere enn Beerian. 8865642[/snapback] En veldig bra post , men desverre ikke særlig troverdig siden du faktisk ikke har noen bevis for dette Men hvis du refererer til ingame str så slår du meg nok hvis du ikke er en caster class .
Xeenon_ Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Som folk tidligere sa i tråden, vi bruker DKP. Spothealer holder orden på hvem som har hvor mange poeng osv, så hun deler ut loot etter som vi bidder. Skjønner ikke hva det har å gjøre med om vi stoler på members eller ikke i det hele tatt, men hvis du er såpass desperat etter å finne feil i guilden skal du få lov til å fortsette å leite, Kaare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå