GTS Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Vurderer å kjøpe meg ett nytt skjermkort, ettersom mitt nåværende kort begynner å bli litt for dårlig.. Skal ha ett kort til rundt 1000 kr +-. Har noen ett kort å anbefale? Tidligere har NVIDIA kort ofte hatt ett problem med at de har gitt ett uklart bilde i hjørnen av skjermen...hvordan er det nå? MMerket det både på mitt GF2MX og mitt nåværende kort...
b-real Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hva skal du bruke kortet til? Spiller du mye eller er du ute etter gode TV-ut kvaliteter. Støtte for linux osv..
QTC Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Hercules 3D Prophet FDX8500LE 64MB DDR AGP, ATI Radeon 8500NOK 819,00http://www.amraam.no/
GTS Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Jeg spiller ikke så veldig mye, men litt blir det jo alltids... Vil ha en grei ytelse i de fleste spill (ihvertfall en god del bedre enn nå!) God TV-Ut kvalitet har jeg ikke noe særlig behov for. Hovedkriterier er at kortet skal være billig, samt at det er "fremtidsrettet", og ikke må byttes ut i morgen...hvis dere skjønner..
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Jeg spiller ikke så veldig mye, men litt blir det jo alltids...Vil ha en grei ytelse i de fleste spill (ihvertfall en god del bedre enn nå!) God TV-Ut kvalitet har jeg ikke noe særlig behov for. Hovedkriterier er at kortet skal være billig, samt at det er "fremtidsrettet", og ikke må byttes ut i morgen...hvis dere skjønner.. Velge et GF4 4200 kortet koster litt over 1100kr for det billigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå