CoaX- Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 [. . .] Det er derfor nærliggende å tenke seg at fenomenet med skole – massakrer har andre årsaker enn videospill, spesielt ettersom denne typen videospill spilles like mye av ungdom i andre (vestlige) land. Noen som vet om et sted på nett hvor jeg kan finne en artikkel/graf som kilde til denne påstanden?
archongamer Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 En viss våpenlov gjør det jo litt enklere for de over fjorden å leke med skytetøy. Tror det har vedlig mye mer skyld enn tv-spill for skolemassakre, men at tv-spill er en del av et større bilde som gir dagens barn et annet syn på vold/død/lidelse er jeg ikke i tvil om. Om dette vil vise seg posetivt eller negativt må man nok vente å se endel generasjoner, men til syvende og sist er det foreldre sitt ansvar å passe på hva ungene dems spiller eller ser på tv.
CoaX- Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 En viss våpenlov gjør det jo litt enklere for de over fjorden å leke med skytetøy.Tror det har vedlig mye mer skyld enn tv-spill for skolemassakre, men at tv-spill er en del av et større bilde som gir dagens barn et annet syn på vold/død/lidelse er jeg ikke i tvil om. Om dette vil vise seg posetivt eller negativt må man nok vente å se endel generasjoner, men til syvende og sist er det foreldre sitt ansvar å passe på hva ungene dems spiller eller ser på tv. 8847591[/snapback] ja enig der. men trenger kilder til en oppgave
Vipera Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Å finne en kilde for at det ikke bare er spill sin skyld er vel ikke alt for vanskelig. Men hvis du skal ha med det med at pga folk i vestlige land også spiller like mye så blir det kanskje litt værre. Jeg fant ikke noe i alle fall
CoaX- Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Å finne en kilde for at det ikke bare er spill sin skyld er vel ikke alt for vanskelig. Men hvis du skal ha med det med at pga folk i vestlige land også spiller like mye så blir det kanskje litt værre. Jeg fant ikke noe i alle fall 8847764[/snapback] en kilde, for eksempel et kart eller en graf som viser antall spillere i ulike land i verden
Vipera Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Tja kanskje du kan finne noe nyttig her eller her foreksempel?
CoaX- Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Tja kanskje du kan finne noe nyttig her eller her foreksempel? 8848071[/snapback] se det var interessant! men hvem har laget denne siden? noen 15-åringer? hvor mye kan en stole på dataene
Vipera Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 se det var interessant! men hvem har laget denne siden? noen 15-åringer?hvor mye kan en stole på dataene konservativ_woot.gif Godt spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå