Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du hadde usedvanlig bra språk og rettskriving til å være 12 år gammel:P Sikker på at du er 12? :p

8864590[/snapback]

Jeg skrev ca. like bra da jeg var 12 år gammel, og kjenner flere på både 11 og 12 år som driver aktivt med webutvikling (ikke Piczo, men the "real thing") og skriver "feilfri" norsk.

Det er ikke unormalt i det hele tatt. Nåvel, nå får det være nok; Hvorfor skulle vedkommende lyve om alderen sin?

Hmm, i den alderen.. Spiller vel ingen rolle om det er 1 mnd eller 3 mnd.. Blir det samme..

Ikke dra hun med på kino.. Høres ut som en vanlig litt kjip date..

Avtal med henne at dere skal finne på noe, feks spise ute.. om du vil si det..

Dra hjem til henne og møt hun med en fin liten rose..

Dere drar på peppes/dolly.. Peppes er jo romantisk i grunnen.. (Ikke kjøp buffee)

Etter dere har vært der drar du hun med til et fint sted ute.. En park eller noe der dere kan sitte og kose med hverandre videre :) Alltids kos..

Pris:

Rose - 40,- kanskje? ikke mer..

Peppes - 250,-

Altså 300 kroner av mor :D

Woohoo første post :w00t:

Anyways, på fredag har jeg og dama vært sammen en måned. :love:

Så jeg spurte hu om vi kanskje skulle feire da.

Hun skulle på bursdag så jeg spurte om vi kanskje skulle gå på kino på lørda'n isteden. Hun sa ja.

Det er ikke helt sikkert enda, men er det noen som har noen bra tips til noe jeg burde gjøre eller noe sånt?

På forhånd takk, Jonni.

Edit: Er bare 12 år.

8846653[/snapback]

'

Yo dude!

Konge at du har funnet deg en tjej. Jeg har ikke lest noen av de andre postene her inne, men her er hvertfall mine ferdig utprøvde og suksessfulle tips til deg:

For det første: Ta hun med på flere forskjellige venues. Altså ikke bare kino og middag (som hun garantert har hatt hundre ganger før), men få små "impulser" som du bare "MÅÅÅÅÅ gjøre", og som virker spontant (selvsagt planlagt fra før av). Si feks at du bare MÅ ha den kaffen de har der og der, og at du bare fikk ufattelig lyst til å prøve klatring i dag osv. Ta hun med på mange småting, og dropp de færre, større venuesene. Grunnen til dette er at når dere da har bare brukt et par timer sammen, men gjort MYE på den tiden, føles det som hun har vært sammen deg i en evighet.

Jeg bruker dette på hver eneste Day2 jeg har med damer jeg sjekker på byen, og det har fungert perfekt hver eneste gang.

Love

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Woohoo første post :w00t:

Anyways, på fredag har jeg og dama vært sammen en måned. :love:

Så jeg spurte hu om vi kanskje skulle feire da.

Hun skulle på bursdag så jeg spurte om vi kanskje skulle gå på kino på lørda'n isteden. Hun sa ja.

Det er ikke helt sikkert enda, men er det noen som har noen bra tips til noe jeg burde gjøre eller noe sånt?

På forhånd takk, Jonni.

Edit: Er bare 12 år.

8846653[/snapback]

'

Yo dude!

Konge at du har funnet deg en tjej. Jeg har ikke lest noen av de andre postene her inne, men her er hvertfall mine ferdig utprøvde og suksessfulle tips til deg:

For det første: Ta hun med på flere forskjellige venues. Altså ikke bare kino og middag (som hun garantert har hatt hundre ganger før), men få små "impulser" som du bare "MÅÅÅÅÅ gjøre", og som virker spontant (selvsagt planlagt fra før av). Si feks at du bare MÅ ha den kaffen de har der og der, og at du bare fikk ufattelig lyst til å prøve klatring i dag osv. Ta hun med på mange småting, og dropp de færre, større venuesene. Grunnen til dette er at når dere da har bare brukt et par timer sammen, men gjort MYE på den tiden, føles det som hun har vært sammen deg i en evighet.

Jeg bruker dette på hver eneste Day2 jeg har med damer jeg sjekker på byen, og det har fungert perfekt hver eneste gang.

Love

Pick-Up-Artist

8870373[/snapback]

Det der kan/må jeg teste ut en eller annen gang i løpet av sommerferie. =D

Takk for tipset Paco.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...