Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) hva heter det programmet der man kan se hvem som er Vis som frakoblet (offline mode) på msn`? Endret 12. juni 2007 av Slettet+5132
HoaXed Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 hva heter det programmet der man kan se hvem som er Vis som frakoblet (offline mode) på msn`? 8844947[/snapback] Uff. Hvorfor skal alle vite om folk er avlogget. Eller at man har blitt blokket. Er det ingen som har respekt for privatlivet. Uansett finner du enkelt med programmet med google, eller så kan du jo bruke blink's fantastiske blockchecker. Unnskyld, men det er en grunn til at folk har suttet seg selv som "vis som frakoblet".
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 ingen som vet det eller? Og hvis dere ikke vet det, så hold tankene deres for dere selv.
headbullen Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Brukes på eget ansvar: http://blockchecker.msnfanatic.com/
HoaXed Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 ingen som vet det eller? Og hvis dere ikke vet det, så hold tankene deres for dere selv. 8846189[/snapback] Jeg skrev jo hvor du kunne finne det.
............... Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 du svarte google, hadde alle brukt google hadde det blitt lite spm her. Den blink tjenesten viser vel ikke hvem som er frakoblet? La nå gutten spørre.
HoaXed Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 du svarte google, hadde alle brukt google hadde det blitt lite spm her. Den blink tjenesten viser vel ikke hvem som er frakoblet? La nå gutten spørre. 8847063[/snapback] Jeg kom med forslag. Og mener du virkelig at man ikke skal bruke google eller forum søk knappen før man spør om ett spørsmål som kan ha vært tatt opp før? Jeg vet ikke om blink sin gjør det, derfor _foreslo_ jeg det slik at man kan prøve
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 jeg vil ikke sjekke hvem som blokker meg, men bare se hvem som er "vis som frakoblet" Og han over meg har rett, hvis man kunne finne det på google så hadde det ikke blitt noe spm her og så mange hadde fått tak i det programmet at alle kunne se hvem som er frakoblet, hele msn hadde gått under
HoaXed Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) jeg vil ikke sjekke hvem som blokker meg, men bare se hvem som er "vis som frakoblet" Og han over meg har rett, hvis man kunne finne det på google så hadde det ikke blitt noe spm her og så mange hadde fått tak i det programmet at alle kunne se hvem som er frakoblet, hele msn hadde gått under 8847141[/snapback] Et sekund google og jeg fant GAIM Og gi deg med spydigheter. Endret 12. juni 2007 av HoaXed
............... Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) du svarte google, hadde alle brukt google hadde det blitt lite spm her. Den blink tjenesten viser vel ikke hvem som er frakoblet? La nå gutten spørre. 8847063[/snapback] Jeg kom med forslag. Og mener du virkelig at man ikke skal bruke google eller forum søk knappen før man spør om ett spørsmål som kan ha vært tatt opp før? Jeg vet ikke om blink sin gjør det, derfor _foreslo_ jeg det slik at man kan prøve 8847135[/snapback] Kanskje han har sett før han postet? Jeg så sånn kjapt over google og forumet. Men fant egentlig ingenting. Noen steder sto det at det ikke var mulig. Men selvfølgelig, hvem er dumme nok til å spørre om hjelp på et forum EDIT: Fint at du hjalp han med er msn messenger og Yahoo messenger det samme? Endret 12. juni 2007 av karlsn
HoaXed Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Programmet som fungerer er listet over. Jeg brukte ett søk. Skjønner at man skal spørre, men alle spørr om det samme. Jeg prøvde allikevel å hjelpe og noen svarte frekkt. Da kan man svare frekt tilbake. Men prøv programmet. Det skal fungerere. Etter omtalen iallefall. Svar over: Gaim skal fungerere uansett. Men er usikker. Ifølge andre gjør den ja. Og hvis ikke er det bare å si ifra. Endret 12. juni 2007 av HoaXed
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Programmet som fungerer er listet over. Jeg brukte ett søk. Jeg prøvde den siden, og den virket helt fint, men den Buddy spy virket ikke, den er fake.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Brukes på eget ansvar: http://blockchecker.msnfanatic.com/ 8846568[/snapback] Takk
Stian0 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Biip.no har en fungerende slettet/blokkert sjekk, har testa den og den fungerer meget bra.
............... Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Ja, som regel kan du bruke andre msn klienter til å se slike ting. De kan vise om noen lukker ned vinduet, hvem verson av msn de o.l. gaim amsn Mercury osv EDIT: men vet ikke om de viser at de er i offline modus Endret 12. juni 2007 av karlsn
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Ja, som regel kan du bruke andre msn klienter til å se slike ting. De kan vise om noen lukker ned vinduet, hvem verson av msn de o.l. gaim amsn Mercury osv 8847244[/snapback] skal teste
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Ja, som regel kan du bruke andre msn klienter til å se slike ting. De kan vise om noen lukker ned vinduet, hvem verson av msn de o.l. gaim amsn Mercury osv EDIT: men vet ikke om de viser at de er i offline modus 8847244[/snapback] Edit ja, skulle akkurat til å si det, de viser ikke at folk er i Offline mode
HoaXed Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Eller prøv dette; Second Method: Voice Chat Method 1. Double Click on the user whose status you want to check. 2. Click on "Voice" icon on the toolbar, or select "Contact" menu and select "Enable Voice Chat" . 3. The deciding part... there are 2 possible results: a) If the user is offline, you will get this message: "Internal server error. Cannot obtain voice token to start voice chat." If the user is invisible (actually online), you will see the Voice Toolbar. Third Method: Conference Invitation 1. Right Click on the user whose status you want to check. 2. When the menu appears, select Invite to Conference. 3. A window will appear. See at the right pane, the username you selected will be there. Now, click Invite. 4. The deciding part... there are 2 possible results: a) If the user is offline, you will get this message: "None of the users in the invite list are available to join the conference. Please try at a later time." If the user is invisible, you will get a window similar saying: "You are now logged into voice conference "
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Eller prøv dette; Second Method: Voice Chat Method 1. Double Click on the user whose status you want to check. 2. Click on "Voice" icon on the toolbar, or select "Contact" menu and select "Enable Voice Chat" . 3. The deciding part... there are 2 possible results: a) If the user is offline, you will get this message: "Internal server error. Cannot obtain voice token to start voice chat." If the user is invisible (actually online), you will see the Voice Toolbar. Third Method: Conference Invitation 1. Right Click on the user whose status you want to check. 2. When the menu appears, select Invite to Conference. 3. A window will appear. See at the right pane, the username you selected will be there. Now, click Invite. 4. The deciding part... there are 2 possible results: a) If the user is offline, you will get this message: "None of the users in the invite list are available to join the conference. Please try at a later time." If the user is invisible, you will get a window similar saying: "You are now logged into voice conference " 8847866[/snapback] Takk for den men jeg leter ikke etter en spesiel person!, jeg vil bare ha den oppe og kødde litt med de som kommer Vis som frakoblet
Niqābninja Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Et sekund google og jeg fant GAIM Og gi deg med spydigheter. 8847157[/snapback] [pirke]Gaim er vel blitt til Pidgin[/pirke] (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå