Åsen Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg skal kjøpe ny mobil i morgen, jeg har sett litt rundt og jeg tror at jeg skal kjøpe meg Sony Ericsson W610i. Er det en bra mobil? Jeg bruker mest mobilen til musikkavspilling og tekstmeldinger. Noen som har den som kan si noe om den. Både det positive og negative. Alternativ nr.2 er SE W810i, er denne bedre? Takker for svar
Løve Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 W610i er en oppdatert og tynnere versjon av W810i. Jeg har W610i og den fungerer fint, men jeg opplever litt bakgrunnssusing når jeg spiller musikk med den.
Asdt Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg opplever ikke noe susing da jeg bruker telefonen som mp3 spiller men det er en liten stripe under beskyttelsesglasset over skjermen som ser ut som det har kommet en dråpe på. Ellers har en pixel død
AT1S Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg opplever ikke noe susing da jeg bruker telefonen som mp3 spiller men det er en liten stripe under beskyttelsesglasset over skjermen som ser ut som det har kommet en dråpe på. Ellers har en pixel død 8846019[/snapback] Da burde du jo sende den inn og kreve ny... Pixelfeil er ikke bra
gwh Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Hvis du har en Lefdal i nærheten, og har Tele2 abonnment, så har de w850i til 350,- + tele 2 pluss abonnementet til 119,- i måneden. Det kjøpte jeg i helgen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå