spatz Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Spiller du WOW? og i så fall hvor mange timer DAGLI spiller du? vil bare at alle dere som spiller wow skal tenke over hvor mye tid dere kaster bort på den virtuelle DOPING verden! har selv spilt wow og erfart hvor farlig spillet er!! Spillet påvirker en sosialt og en blir lat!! Jeg foreksemperl sluttet og trene da jeg spilte :S PS: i tillegg koster WoW en formue å spille noe jeg mener er latterlig! ble blocket i sted av en WoW spillende admin!!
woptidu Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Spiller du WOW? og i så fall hvor mange timer DAGLI spiller du? vil bare at alle dere som spiller wow skal tenke over hvor mye tid dere kaster bort på den virtuelle DOPING verden! har selv spilt wow og erfart hvor farlig spillet er!! Spillet påvirker en sosialt og en blir lat!! Jeg foreksemperl sluttet og trene da jeg spilte :S PS: i tillegg koster WoW en formue å spille noe jeg mener er latterlig! ble blocket i sted av en WoW spillende admin!! 8830890[/snapback] Tror de fleste vet om det her, men de som for fort faller utenfor "de fleste" her er spillerene selv.. Har endel bekjente og kolleger som er håpløst fortapt, og jeg er IKKE misunnelig ;D
Jankee Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Trur me stenger denne, denne typen poster har ein tendens til skil kraftig ut. Ein meir objektiv og nøytral tråd om emnet vil nok få leve.
Anbefalte innlegg