Gå til innhold

tytn og tele2


mindor

Anbefalte innlegg

når jeg tar en hard reset funker alt som det skal men så tar jeg Versjon 1.5 av operatørkonfiguratoren og da får jeg ringt ut og inn av og til så mitt spørsmål må jeg bruke Versjon 1.5 av operatørkonfiguratoren eller kan jeg la tlefonen være som den er etter reset eller må jeg ha et nytt sim kort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg tar en hard reset funker alt som det skal men så tar jeg Versjon 1.5 av operatørkonfiguratoren og da får jeg  ringt ut og inn av og til så mitt spørsmål må jeg bruke Versjon 1.5 av operatørkonfiguratoren eller kan jeg la tlefonen være som den er etter reset eller må jeg ha et nytt sim kort

8829574[/snapback]

 

hmm..mulig jeg er svekka av feber osv. her men noe vanskelig formulert spørsmål du har. Når en PDA er hardreset'a har den i utg.pkt ingen teleoperatør innstillinger satt. Nå vet jeg ikke hvordan Operatørkonfiguratoren fungerer, men enten ligger den i såkalt Extended ROM og installeres i sammen med Windows Mobile eller så må du manuelt gjøre det etter at TyTN har startet opp.

 

Uansett, når du starter opp PDA etter hardreset så skal du kunne ringe + sende SMS. Når GPRS er satt opp skal du kunne surfe på internett, synke over telenettet, etc. For å sende MMS må du også ha dette satt opp.

 

Mitt råd er å lære å sette opp slikt manuelt. Det er ganske enkelt. Dokumentasjon finner du mange steder. Si i fra hvis du ønsker en detaljert og stegvis beskrivelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...