Gå til innhold

Fotokompis i Oslo


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Tenkte med dette å høre om det fantes en habil fotograf som kunne tenke seg å møtes for fototurer og diskutere/leke oss med foto. Jeg ønsker en som holder til i Oslo og som bruker Nikon. Helst ser jeg at du holder til i Frognerområdet, da frognerparken er en park jeg bruker ofte.

 

Kort om meg:

Alder: 35

Kjønn: Mann

Bruker: Nikon D80

Bilde: http://farm1.static.flickr.com/196/5058266...42314d17a_o.jpg

Hobbys: foto, film og musikk, trening, hunder

 

Utstyr jeg har:

 

Nikkor 18-70 (kit linse)

Nikkor 18-135 (kit linse)

Nikkor 70-300

Nikkor 85mm 1,8

Stativ

SB-600

 

 

Utstyr jeg kjøper i den nærmeste fremtid:

 

Sigma 30mm 1,4

Sigma 50-150

Tokina 12-24

 

 

Jeg ønsker en kompis som kan henge med på turer på kort varsel. Jeg jobber en del og kan ikke binde meg til faste tidspunkt, men kan finne på å gå i parken på kort varsel, da jeg bor 5 minutter unna.

 

Mitt krav til deg:

 

Du må ikke være redd hund. Jeg har med en Amerikansk Bulldog på 54 kg når vi er ute på tur. Han er nydelig og en utfordring for deg som er fotograf og skal ta bilder:

 

http://farm1.static.flickr.com/253/5160121...dc6107806_o.jpg

 

Mitt andre krav er at du er i god form, slik at om vi kaster oss på en skogstur så har du ikke en puls på 200 allerede i første oppoverbakke.

 

Ønsker og at du bruker Nikon, da vi kan leke oss litt på kamerafronten. Vi skal IKKE byttelåne optikk, men på turene skal vi selvfølgelig få teste hverandres linser for å se om det er noe vi ønsker å kjøpe selv.

 

Wierdos oppfordres ikke til å ta kontakt. Jentekompiser er også ønsket

 

Jeg tar mest portretter og ikke mins masse bilder av hunden min. Dere som er intressert kan gjerne ta kontakt via personlig melding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

weird•o

Pronunciation: (wēr'dō), [key]

—n.,

—pl. weird•os. Informal.

1. an odd, eccentric, or unconventional person.

2. a psychopath, esp. a dangerous or vicious one; psycho: They caught the weirdo who attacked the children.

 

På slang blir weirdo til Wierdo

 

Tipper Hr Dahle refererer til wierdos i betydningen psychos...

Det finnes vel en relativt høy andel fotofreaks som passer i kategorien "odd, eccentric or unconventional."

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nå funnet fotokopisinne :)

 

begge liker lange turer i skog og mark, kvelder foran peisen, rødvin, gode bøker, hunder, musikk og film og ikke minst foto. Hun er slank utrolig pen, har god jobb, ordnet økonomi, fantastisk familie, er singel, 26 år, liker også trening. Det beste av alt er at hun er hodestupsforelsket i meg. Kunne faktisk blitt oss, hadde det ikke vært for en ting:

 

hun bruker Canon...

Lenke til kommentar

Det er trist når man finner den perfekte kvinnen, og man desverre ikke er perfekt selv :p

 

Ps: Det heter forresten fotovenn, hvis du ønsker et kjønnsnøytralt ord å bruke i ditt søk. Det må da finnes noen uperfekte fotovenner der ute som fremdeles bruker Nikon....

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Har nå funnet fotokopisinne :)

 

begge liker lange turer i skog og mark, kvelder foran peisen, rødvin, gode bøker, hunder, musikk og film og ikke minst foto. Hun er slank utrolig pen, har god jobb, ordnet økonomi, fantastisk familie, er singel, 26 år, liker også trening. Det beste av alt er at hun er hodestupsforelsket i meg. Kunne faktisk blitt oss, hadde det ikke vært for en ting:

 

hun bruker Canon...

9016226[/snapback]

 

Det hørtes da nesten for godt til å være sant, bortsett fra at hun bruker Canon da. Men da er det vel bare én ting du kan gi henne til jul da... Nikon kamera :yes:

Lenke til kommentar
Har nå funnet fotokopisinne :)

 

begge liker lange turer i skog og mark, kvelder foran peisen, rødvin, gode bøker, hunder, musikk og film og ikke minst foto. Hun er slank utrolig pen, har god jobb, ordnet økonomi, fantastisk familie, er singel, 26 år, liker også trening. Det beste av alt er at hun er hodestupsforelsket i meg. Kunne faktisk blitt oss, hadde det ikke vært for en ting:

 

hun bruker Canon...

9016226[/snapback]

 

Det hørtes da nesten for godt til å være sant, bortsett fra at hun bruker Canon da. Men da er det vel bare én ting du kan gi henne til jul da... Nikon kamera :yes:

9024144[/snapback]

 

Gi henne det som "Innledende" forrholdsgave, så har du henne på rett vei.

 

Da kan dere bytte på utstyr og slikt ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...