Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Eg har installert Settlers III Gold Etd., men når eg startar spelet, kjem det opp ei melding: Kva skyldes det, og korleis kan eg fikse det sånn at eg kan spele?
MindTooth Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Kan denne være til hjelp: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/7...42/m/1871088772
Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Det hjelpte ikkje. Det er ein link på sida der, http://www.settlers4.net/, men det var ikkje noko der. Det står at eg må laste ned "s3exe.zip"
Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Eg holder på med det no. Fant ein tråd om dette.
Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Fann ut av det no. Måtte berre flytte ei fil. Viss nokon andre har problem med dette, send PM. Problemet er løyst og tråd kan stengjes.
MindTooth Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hadde heller sett at du postet løsning. Slik at folk med lignende problemer, slipper å lette så masse.
Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 God idé, Go-Xian, skal prøve å forklare so godt eg kan: 1. Installer spelet (det har du sikkert gjort for lenge sidan). 2. Last ned XP patchen på ftp her og last ned fila som heiter "s3exe.zip" (som kanskje er den einaste). 3. Pakk ut fila. 4. Gi nytt namn til fila (den einaste i mappa, trur eg). 5. Flytt fila som du ga nytt namn til i hovudmappa. Det var punkt 5 eg hadde problemer med, for eg hadde gløymd å flytte fila til hovudmappa. Til slutt skal det sjå nesten sånn ut: Fila som heiter "s3" er orginalfila som sett igong Settlers III. "s3s" er fila eg ga nytt namn til og flytta frå mappa "s3exe" til hovudmappa. Husk:Når du skal spele må du kjøre den fila du lasta ned (den eg har kalla "s3s") i staden for den gamle ("s3"), ellers funker ikkje spelet! Får du meir problem er det berre å spørre (i denne tråden eller på PM). Trur det var alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå