Eplekaka88 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Den gamle klassikeren på super nintendo finner eg ikkje igjen. legger til nokken bilde. Kart Meny Bilde fra spelet Slik er starten på spelet Nokken som kan linke til meg? Skal ha den versonen... ikkje dissa modda versonane... Har leita over alt... finn berre dritt modda spel av verdens beste spel... Endret 9. juni 2007 av eplekaka88
Alex Moran Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Du kan få det ved bruk av emulator. Hadde det selv, men vet ikke om det er lovlig å linke til slike sider her. Endret 15. juni 2007 av hans3k
Yahh Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Fantastiske minner fra det spillet. Fikk frysninger nedover ryggen når jeg tittet på screenshotsene
Rydjord Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Du kan få det ved bruk av emulator. Har det selv, men vet ikke om det er lovlig å linke til slike sider her. 8821783[/snapback] Vist eg ikkje he misforstått kraftig så er vel emulator lovlig så lenge du har eigd orginalversionen av spelet.?
Handl3vogn Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Så lenge du eier orginal versjonen i hvertfall. Holder ikke at du bare har hatt det en gang og solgt eller gitt det til noen andre Edit: skrivefeil Endret 10. juni 2007 av Handl3vogn
JohndoeMAKT Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Som hans3k antyder er det ikke lov å linke til emulator-ROMs her etter retningslinje #8, og det samme gjelder ønske om slike over epost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå