Attchar Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg drev å lagde en "Cat'Jiit"(en race jeg har lagd selv, akkurat som en khatjiit, bare lavere ) i construction set. Jeg editet statsene hans og trykket på "Inventory" og dro over noen klær til ham. For å se om klærne passet på ham klikket jeg på "preview full",men da fikk jeg denne meldingen: Bone 'Bip01 Tail01' not found for part 'BASE Characters\khajiit\khajiitTail.NIF'. Requested by 'Jar'Tac' model 'Jar'Tac (010095BA) -> Jar'Tac (010090D3)'. Continue Playing? "Yes to all" will disable all Warnings this session. Jeg kan velge "Ja", "Nei" eller "Avbryt". Når jeg velger ja kommer samme meldingen igjen, bare med "Bip01 Tail02", istedenfor "Bip01 Tail01". Slik fortsetter det helt til "Bip01 Tail08",og når jeg trykker på "Ja" da, kommer NPC'en opp i "vinduet" over "Preview full", men da er halen hans ganske "slapp". Det er ingenting jeg kan gjøre med det! Det har ikke skjedd med de andre "Cat'Jiit'ene" jeg har lagd, men de lagde jeg før jeg lastet ned modden "Midas Magic", kan det ha noe med det å gjøre ? Og det skjer bare med "Cat'Jiit'er" ikke med Kahjiit'er. Noen som vet hva jeg må gjøre? Jeg trenger veldig hjelp! Vær så snill å svar fort! Endret 9. juni 2007 av Attchar
MiSP Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg ville prøvd på Construction Set-kategorien på det offisielle Elder Scrolls-forumet, du får svar mye raskere der. Folk der har generelt med erfaring med Construction Set enn folk her, skulle jeg mene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå