McStorvik Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) har på en eler annen måte klart å bli smittet av fyllesjuka, så har tenkt å bruke hele lørdagen min på å game . noe jeg ikke har fått tid til på lenge så er det noen her som har lyst å gjøre det samme? . tenkte vi kunne spille diverse spill som: -S.T.A.L.K.E.R -C&C3 TW -Warcraft 3 fun maps -Supreme commander -Dawn of war (+Dark crusade) -BFME2 (+ rise of the witch king) hvis det er noen som er interessert er det bare å si ifra, så starter jeg en hamachiserver. nevn også hvilket spill dere vil spille, og hvordan version dere har av det btw. kan gjerne legge til et request om det er noe annet dere vil spille, har det sikkert FYI BitCh Endret 9. juni 2007 av McStorvik
specnaz91 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Har en egen Hamachi server, spiller egentlig det meste Digget Splinter Cell: Chaos Theory, er bare så kult. PM meg hvis noen er interesserte. Network name: BEA-Gaming pass: freelinks
McStorvik Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 Har en egen Hamachi server, spiller egentlig det meste Digget Splinter Cell: Chaos Theory, er bare så kult. PM meg hvis noen er interesserte. Network name: BEA-Gaming pass: freelinks 8821070[/snapback] nice;) noe annet en chaos theory?, har ikke det
specnaz91 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) My bad, Network name: BEA-Gaming #1 Pass: freelinks Sees der, folkens. VI SPILLER ALT, bare nevn et spill! Flere nettverk! http://s15.invisionfree.com/Black_Evil_Arm...?showtopic=1731 Endret 9. juni 2007 av specnaz91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå