Gå til innhold

Problem med Fable TLC på Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vere pga. at du har Vista, fordi Fable er ikkje laga for Vista, men for XP. Det kom ut i 2005 om eg ikkje tar heilt feil, og når kom Vista ut? Mange som har problem med at (kanskje litt gamle) spel ikkje funker på Vista, fordi dei kom ut (kanskje nokre år) tidlegare enn Vista, og derfor ikkje laga for Vista. Det er ein av grunnane eg ikkje har Vista, og eg speler ofte litt gamle spel. Men nyare spel er laga for Vista viss dei ikkje er alt for gamle.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Armenosos
Lenke til kommentar
Det kan vere pga. at du har Vista, fordi Fable er ikkje laga for Vista, men for XP. Det kom ut i 2005 om eg ikkje tar heilt feil, og når kom Vista ut? Mange som har problem med at (kanskje litt gamle) spel ikkje funker på Vista, fordi dei kom ut (kanskje nokre år) tidlegare enn Vista, og derfor ikkje laga for Vista. Det er ein av grunnane eg ikkje har Vista, og eg speler ofte litt gamle spel. Men nyare spel er laga for Vista viss dei ikkje er alt for gamle.

 

Edit: Skrivefeil.

8821422[/snapback]

 

Trur ikke det er umulig å få spillt Fable på Vista, har kikka litt rundt på forum, noen som sier det funker feilfritt for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...