Gå til innhold

Sony Ericsson - neste lansering 14. Juni


Anbefalte innlegg

Se der ja, nå begynner det å skje ting :cool::dribble:

 

Der må alle ta en titt på "Backstage Movie"-ene! På music-klokka, så ser dere klart og tydelig Shinobu (den er skyve-Walkmanen), og legg merke til en spennende detalj på "Backstage"-filmen med Executive-klokka. Der er det en journalist som spør en eller annen George som kommer ut av en bil om diverse spørsmål. IKKE bry dere om George og journalisten, MEN legg merke til en nyskjerrig-Per som går etter George i bakgrunnen. Han har nemlig en kameratelefon i hendene som han fotograferer George med, og jeg skal vedde på at det er K850i han holder.

Desverre, så er det umulig å se noen detaljer på telefonen, annet enn at den er svart. Men den er der i alle fall! :w00t:

 

Gleder meg vilt til i kveld når vi får de endelige presentasjonene av mobilene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se der ja, nå begynner det å skje ting :cool:  :dribble:

 

Der må alle ta en titt på "Backstage Movie"-ene! På music-klokka, så ser dere klart og tydelig Shinobu (den er skyve-Walkmanen), og legg merke til en spennende detalj på "Backstage"-filmen med Executive-klokka. Der er det en journalist som spør en eller annen George som kommer ut av en bil om diverse spørsmål. IKKE bry dere om George og journalisten, MEN legg merke til en nyskjerrig-Per som går etter George i bakgrunnen. Han har nemlig en kameratelefon i hendene som han fotograferer George med, og jeg skal vedde på at det er K850i han holder.

Desverre, så er det umulig å se noen detaljer på telefonen, annet enn at den er svart. Men den er der i alle fall! :w00t:

 

Gleder meg vilt til i kveld når vi får de endelige presentasjonene av mobilene :thumbup:

8860434[/snapback]

 

 

Her er Shinobu fra klippet

 

post-50917-1181833824_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Se der ja, nå begynner det å skje ting :cool:  :dribble:

 

Der må alle ta en titt på "Backstage Movie"-ene! På music-klokka, så ser dere klart og tydelig Shinobu (den er skyve-Walkmanen), og legg merke til en spennende detalj på "Backstage"-filmen med Executive-klokka. Der er det en journalist som spør en eller annen George som kommer ut av en bil om diverse spørsmål. IKKE bry dere om George og journalisten, MEN legg merke til en nyskjerrig-Per som går etter George i bakgrunnen. Han har nemlig en kameratelefon i hendene som han fotograferer George med, og jeg skal vedde på at det er K850i han holder.

Desverre, så er det umulig å se noen detaljer på telefonen, annet enn at den er svart. Men den er der i alle fall! :w00t:

 

Gleder meg vilt til i kveld når vi får de endelige presentasjonene av mobilene :thumbup:

8860434[/snapback]

 

 

Her er Shinobu fra klippet

 

post-50917-1181833824_thumb.jpg

8860557[/snapback]

 

Skal godt gjøres å ikke få øye på den :D

 

Men den jeg snakket om ser du omtrent ikke en gang. Ser bare han fyren på den siste videoen som holder en kameratelefon...

Lenke til kommentar

seberlin.jpg

 

Begynner å ligne noe dette her..

På fransk, men like morsomme:D

 

K850i

 

* Cybershot 5 Mpx

* FLash Xenon

* HSDPA / EDGE

* Ecran 2,2 262 000 couleurs

* BestPict / Photo Fix / Pictbridge.

 

W910

 

* Slider

* HSDPA / EDGE

* Walkman 3.0

* OSE (pas Symbian)

* Caméra 2 Mpx

* 86 grammes

 

W960

 

* Format bloc

* WiFi

* UMTS (pas HSDPA)

* Walkman Touch Player

* Symbian UIQ 3.1

* Caméra 3,2 Mpx

* 119 grammes

* Ecran 2,6 pouces

 

K530

 

* 3G

* 220×176 px de résolution, 262 000 couleurs

* 14 mm

* Connecteur GPS HGE-100

* Sport Tracker

* BestPict / Photo Fix / Pictbridge.

 

z320

 

* Clamshell

* Entrée de gamme

* Caméra VGA

 

z250

 

* Caméra 1,3 Mpx

* Clamshell

* Pocket Photo Alubm

* BestPict / Photo Fix / Pictbridge

Endret av DesiRomeO
Lenke til kommentar
molna kan du utdype litt om påstandene dine? Hvorfor er det forvirrende? Er det fortsatt en egen tilbaketast som før, eller mer "nokia style"?

8853136[/snapback]

det håper jeg ikke.. hva er fordelen med rød og grønne taster..

8853379[/snapback]

Som du ser på bildene, viser de tydelig "rød og grønn" tast på begge telefoner.

selans-1-564x376.jpgselans-2-564x376.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...