Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 Velger meg rase etter at jeg har sett litt moves og slikt, begynte en troll warrior med navnet isbil, men skal se litt til før det er endelig. Skal være perfekt denne gangen
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Greit, Undead Priest, Debris er laget, venter på at du får bestemt deg.
cashstillrules Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Sylvanas høres ut som en fin server egentlig, home of Vurtne og Emmilyspear.
cashstillrules Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Vurtne er borte, såvidt jeg vet. 8822423[/snapback] Ja har hørt noen rykter om det, synd i grunn. <Vurtne Fanclub> ftw
Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 Noen som har en god side for pvp filmer? Tenkte jeg skulle finne noen filmer av troll og orc warriors.
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kuldesjokk: Du kan jo hete "Vinter". Vet ikke om det går, verdt et forsøk. Eller "Midvinter", eller "Vinternatt" eller lignende. Midvinter er faktisk et guild på Sylvanas. Endret 9. juni 2007 av Lycantrophe
Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ikke dum Lycan, vinter drøm Flotte greier for en ski entusiast... Edit: vinter var opptatt, en troll warrior som heter isbil og en orc warrior som heter snø er laget... Endret 9. juni 2007 av Kuldesjokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå