Gå til innhold

Komplett og levering på henteautomat


Anbefalte innlegg

Har nå igjen lagt inn en bestilling hos komplett og valgt henting i Sandefjord. Etter å ha venta nesten 5 timer er den fortsatt ikke i postautomaten. Det står 3 timer leveringstid på henteautomat på infosidene (riktig nok 4t når velger det under handelen). Dette er en liten ting, så dette går i henteautomaten.

 

De siste gangene jeg har bestilt på komplett og valgt henteautomat så har det vært surr hver gang. Orderen ble aldri levert til automat på dagen. Postautomaten virker ikke osv. Da har hentebua fortsatt vært åpen så det har ordnet seg. Nå er dette en noe senere bestilling så jeg får ordnet det der nå. Så nok en gang er ikke varen i postautomat til tiden. Flere som sliter med denne om dagen?

 

Jeg bestiller vanligvis hos netshop, men det hender det er varer som kun komplett har. Liker egentlig ikke dette surre, samt den unødvendige ekstrakostnaden på 39kr når en henter selv. Netshop leverer varene på 5 min også.

 

Nå er det foreløpig siste gang jeg handler og skal bruke henting på komplett. Det fungerer for dårlig (min erfaring).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel bare bekrefte denne erfaringen. Det jeg synes er litt dumt er at det er totalt unødvendig å skryte på seg en leveringstid de ikke klarer å holde. Hadde de sagt at varen skulle vært tilgjengelig for henting innen 6 timer og klart å overholde dette, så hadde det vært greit nok. For meg som kunde er det i hvertfall viktigere å kunne planlegge når jeg har mulighet for å stikke opp og hente varen enn at jeg skal få den superraskt. Slik det fungerer nå kan man jo ikke planlegge en skit.

 

Har også brukt Netshop mye, men skulle ønske de hadde litt lenger åpningstid i hentebua si :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg er helt enig. Det er bedre de oppgir faktisk tid. Jeg og handler mye hos netshop og der funker det veldig kjapt. Eneste er litt mer begrenset åpningsid. Men det koster heldigvis ikke 39kr. De er avhengig av nok en somle aktør hos komplett, og det er posten som skal bære de ut døra....... I prinsipp synes jeg det hentegebyret på 39kr er noe forbanna tull.

 

Bestemte meg for å dra å hente orderen allikevel i dag. Men da virka ikke kortautomaten så det ble surr om hentebua. Da fikk jeg bare nok av hele hentinga. Så ordee jeg må ha på dagen går aldri mer til komplett, men til netshop, deres konkurent og nabo.

 

Fryktelig synd dette skal ødlegge så mye for en ellers innholdsrik og bra webshop.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

La meg hjelpe deg litt..

 

Henteautomat er hentebua i Sandefjord.

Der går du inn og henter varene du har bestillt, (dette fant du sikkert ut av)

 

Postautomat er den røde veggen med de firkantede hullene i seg, der du drar kortet, slår pin-koden og får pakken..

 

Og ja, er enig med deg at hentegebyr på Komplett er BULLSHIT!

På netshop er det ikke slikt, men skulle heller handla der, men akkuratt nå så hadde komplett akkuratt de delene til billigere pris som gjør det verdt for meg og spare de hundringsene.

 

1stk ASUS P6T bestillt.

1stk OCZ 1600mhz Platninum DDR3 3GB 1x3GB kit tri channel.

 

en ting som bekymrer meg er at, jeg har bestillt den siste ram brikka. Da burde det stå "i bestilling" eller "ikke på lager".

Husker da Panasonic TZ5 kom ut.. Da kjøpte jeg den siste som var på Webbutikken dems. Da stod det med engang at "ikke på lager, i bestilling"

Mens nå.. Nja jeg har bestillt den på hentebua jeg, men det er fremdeles 1 på lager.. OMG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...