Gå til innhold

Half Life Ingen fysisk Episode 2 uten å kjøpe de eldre?


Anbefalte innlegg

The first two episodes of Half-Life 2 have been developed concurrently by separate teams.[3] This episode was scheduled to be released in two different packages: the "Black Box" – which was to ship for the PC only, and was going to contain Episode Two, Portal and Team Fortress 2 but was dropped by Valve[4] and the "Orange Box" – which will ship for the PC, the PS3 and the Xbox 360, and will contain all the Black Box games in addition to Half-Life 2 and Episode One.[2] The packages will be available at retail stores and through Valve's content delivery system for direct download. Episode Two will reportedly not be available separately from the packages.[5]

 

Vil ikke dette si at det går ikke ann å kjøpe bare Episode 2 på DvD uten å måtte kjøpe HL2 + Ep. 1? hva skal jeg med dette, jeg har de allerde..

Jeg vet jeg kan laste dette ned fra Steam da den dag kommer, men jeg liker å ha den fysiske delen og...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror at "orange box" er en greie fordi som ikke har noen av spillene. Som EP1 vil også EP2 komme for seg selv (med portal og team fortress 2 selfølgelig). Desutten får du nok kjøpt det via steam uansett.

Jeg mener, valve er vel smarte nok til å greie dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...