Gå til innhold

Hvilke konsoller har du?


Ratatosk

Hvilke konsoller eier du?  

1 stemme

  1. 1. Hvilke konsoller eier du?

    • GameCube
      11
    • Xbox
      38
    • PS2
      15
    • GameCube og PS2
      4
    • GameCube og Xbox
      3
    • Xbox og PS2
      10
    • Jeg har alle tre
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bare en Nintendo 8bit jeg :D

 

btw, skyline: er ikke signaturen din litt i det største laget?

 

Agreed. Skift signatur nå, Skyline.

Du gjør det vanskelig å irriterende for de som bruker modem her på forumet, dessuten er det bare irriterende for oss alle å måtte se favorittbilen din i ett bilde som dekker halve skjermen hver gang vi er inne på en topic.

 

Skift. Nå. :)

Lenke til kommentar

En hvis type som begynner på joa og slutter på joa som skulle hatt en del skamm bank her ja,

 

Joa joa Wrote:

 

Fjærn den konebil'n da!! Bestemor har en slik ..

Ikke akkurat, men hun kjører en Nissan primera. (billige, men stygge biler)

Skyline, den går an, men den er jo oppnålig!!?

 

!!!:evil: :evil:

Jeg har en Nissan Primera! 2,0dLX 1991mod, med 17" MOMO GT2 felger, 215/40ZR17 dekk, 40/40 HR senkesett, full GT 95 Look. +++

Kone bil? Hvorfor er det den mest brukte bilen i UP da? Og den bilen som UP kåret til den raskeste på UP`s testløype?

Vil gjerne få sitere Vimenn 1998: "Nissan Primera GT er uten tvil årets kjøreåplevelse!"

Siterer det Danske bladet Motor & Sport: Er Nissan Primera GT, fræmdels dæn best kørende sport sedan, ja!" (Dette var nå de testet 2genrasjons GT.

I Drive sin test av de fleste mellom klasse biler i 2000, var det kun Primera som fikk 10 stjerner i både elg test og slalom test. Forresten, ingen andre biler fikk 10 stjerner. De fikk 9 og 8 osv. Ingen som fikk 9 og 9 en gang, mens Primera fikk 2 x 10! Knock out? JA!8)

 

Primera er kjent som en kjøremaskin uten sidestykke, og det vil du også oppdage om du tar deg en tur i Primera`n te bestemor di. Bestemor mi har også en Primera, 2000 mod Primera 2.0 Sport, 140HK. En annen ting, Primera er ikke billig. Den holder høyere pris enn for eks. Vectra, Passat, Avensis, Mondeo og 406 for å nevne noen.

Stygg? Tja, i noen sine øyner kjedelig, men stygg? Nei!

 

Skyline uoppnålig? nei! En 89 mod vil koste ca 250`000 kr å få inn til landet, så den er langt i fra uoppnålig. Og selv om den er 14 år er den ikke langt ifra 2003 modellen hva ytelser angår. :evil:

Lenke til kommentar

har gamecube. Prosentfordelingen viser at microsoft sin taktikk med å selge xbox'en for en slikk og ingenting i forhold til den opprinnelige prisen har hjulpet... Få av dere ville vel kjøpt den til 4000 spenn? Når jeg tenker over det, så er ikke denne prisen sykt høy heller. Ps2 kostet jo det samme ved release...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...