Gå til innhold

Subsidierer Ipea og One Call med millioner


Anbefalte innlegg

Jeg var faktisk den første til å bestille det oppgraderte IPEA abbonnemente med 142 gratis minutter, derfor fikk jeg en mail med stor overskrift; "GRATULERER" og de vil sende meg en gave i posten snarest :)

 

Lurer så intenst på hva det er, jeg spurte om de virkelig mente den første, og ja, jeg var den -aller- første ;D

8812625[/snapback]

 

Sikkert komplett IPEA-sett med jakke, paraply, sekk, kalkulator og linjal. Alt med stor og fin IPEA-logo :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hvis 10 av 20 tusen porteringer var Telenor-kunder tyder det vel på at NetCom har hatt større kundetap i forhold til deres totale antall kunder enn Telenor. Spørs selvfølgelig hvor mange av de resterende ti tusen som var hos småoperatører, men likevel.

 

8810375[/snapback]

 

Det står at 10.000 kunder kommer fra operatøren telenor, for alt vi vet kan totalt 15.000 komme fra telenor sitt nett, og av de med netcom nett har kanskje 50% netcom og 50% små billige operatører, ergo NetCom kan ha tapt 2500 egene kunder, men de har fått 15.000 nye kunder inn på sitt nett. Uansett hvordan ståa er er dette noe de garantert penger på. På høy tid NetCom gjør noe bra så de også kan hale innpå Telenor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...