Gå til innhold

Trådløst Headset til TV titting?


Anbefalte innlegg

Da jeg ikke er noe "pro" på lyd, så vil jeg påstå at jeg ikke er så fryktelig kresen på lydkvaliteten. Så lenge det ikke skurrer eller blir hakkete, så er jeg vel fornøyed.

Skal brukes i stuen til å se på TV når det ikke passer med å ha lyd på TV'en. ^^

 

Vil gjerne ha ørekopper, og ikke sånne "plugg" headset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med såpass bra budsjett så ville jeg sett på de dyrere Sennheiser og AKG hodesettene.

Har desverre kun personlig erfaring med sett i 1000kr +/- klassen så jeg kan ikke anbefale et spesifikt.

 

F.eks:

Sennheiser RS 140

eller

AKG K 940 AFC

er nok de jeg ville sett på, en stor fordel er at begge er oppladbare så du slipper og tenke på å skifte batterier.

 

Edit: Review: Sennheiser RS130 and RS140 headphones (de anbefaler faktisk det billigere settet mtp lydkvalitet).

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har selv RS130, koster rundt 900 sendt fra komplett. fungerer glimrende, og lader via bøylen. er også vanlige aaa oppladbare batterier, så man kan vel kjøpe med bedre kapasitet om det trengs

Lenke til kommentar

Den største forskjellen mellom RS130 og RS140 er at sistnevnte er lukket, så den vil stenge ute en del støy.

 

RS140 låter slett ikke verst, men som alle trådløse hodetelefoner som bruker radiobåndet for overføring, blir det litt susing.

 

En del nye modeller bruker 2.4 GHz båndet (samme som trådløst nettverk), og der er det nesten ikke støy/sus.

Lenke til kommentar
En del nye modeller bruker 2.4 GHz båndet (samme som trådløst nettverk), og der er det nesten ikke støy/sus.

8807323[/snapback]

 

Hmm.. Interessant. Hvordan er det med å ha et (meget) aktivt trådløst nettverk ved siden av disse da? Og er det noen 2.4Ghz på markede her til lands?

 

(Men samtidig så tviler jeg nok på at jeg klarer å høre susen, hvis ikke den er så _veldig_ åpenbar på de RS140 da :D )

Endret av MaxP2P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...