Gå til innhold

Hjelp! Erfaringer med Fotofokus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotofokus skal det nok ikkje vere noko problem å handle med, ser ofte annonser derifrå på bruktmarkedet på foto.no (Dei har firma-avtale der, og har mange tilbakemeldingar. Sjå: Fotofokus på foto.no). Sjølv har eg kjøpt eit Nikon 50mm 1.4 objektiv derifrå (annonse på finn.no), utan problemar.

Skrevet
Fotofokus skal det nok ikkje vere noko problem å handle med, ser ofte annonser derifrå på bruktmarkedet på foto.no (Dei har firma-avtale der, og har mange tilbakemeldingar. Sjå: Fotofokus på foto.no). Sjølv har eg kjøpt eit Nikon 50mm 1.4 objektiv derifrå (annonse på finn.no), utan problemar.

8801265[/snapback]

Flott! Takk for svar! Da kjører jeg på og handler med forskuddsbetaling - det var jo ingen som hadde noe å utsette på Fotofokus eller Ståle.

OT: Noen som har noen formening om dette objektivet: Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, er selv ingen ekspert og har fra før 18-70 kit objektiv i tillegg har jeg akkurat kjøpt AF 50 f/1.4D Har forresten et Nikon D70s kamera?

Skrevet
OT: Noen som har noen formening om dette objektivet: Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, er selv ingen ekspert og har fra før 18-70 kit objektiv i tillegg har jeg akkurat kjøpt AF 50 f/1.4D Har forresten et Nikon D70s kamera?

Det skal være et riktig godt objektiv det, og vil supplere de to du har meget godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...