sanztra Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Heisann! Jeg vurderer å kjøpe et Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED pluss litt andre småting og Fotofokus kommer veldig bra ut på pris, den eneste ulempen er at han skal ha betalt på forskudd, da jeg ikke kjnner denne aktøren (fant annonse på http://www.finn.no/finn//bap/all/shop/resu...rgId=1635300679 = Er det noen her som har erfaring med Fotofokus og vet om det er trygt å betale forskudd?
erty_ Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Fotofokus skal det nok ikkje vere noko problem å handle med, ser ofte annonser derifrå på bruktmarkedet på foto.no (Dei har firma-avtale der, og har mange tilbakemeldingar. Sjå: Fotofokus på foto.no). Sjølv har eg kjøpt eit Nikon 50mm 1.4 objektiv derifrå (annonse på finn.no), utan problemar.
sanztra Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Fotofokus skal det nok ikkje vere noko problem å handle med, ser ofte annonser derifrå på bruktmarkedet på foto.no (Dei har firma-avtale der, og har mange tilbakemeldingar. Sjå: Fotofokus på foto.no). Sjølv har eg kjøpt eit Nikon 50mm 1.4 objektiv derifrå (annonse på finn.no), utan problemar. 8801265[/snapback] Flott! Takk for svar! Da kjører jeg på og handler med forskuddsbetaling - det var jo ingen som hadde noe å utsette på Fotofokus eller Ståle. OT: Noen som har noen formening om dette objektivet: Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, er selv ingen ekspert og har fra før 18-70 kit objektiv i tillegg har jeg akkurat kjøpt AF 50 f/1.4D Har forresten et Nikon D70s kamera?
k-ryeng Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 OT: Noen som har noen formening om dette objektivet: Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, er selv ingen ekspert og har fra før 18-70 kit objektiv i tillegg har jeg akkurat kjøpt AF 50 f/1.4D Har forresten et Nikon D70s kamera? Det skal være et riktig godt objektiv det, og vil supplere de to du har meget godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå