Nala Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det er strike at karand server på BF2142 men åssen kan jeg gå inn på dem?
Heatsink Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det finnes ikke Strike at Karkand for 2142. Det som skjer er at hvis du legger en 2142-server i favorietter, og serveren skifter til å bli en BF2-server, så vil du kunne se den men ikke gå inn.
Bastian90 Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Hørte om en fyr som tester ut en versjon av Strike at Karkand, mappet i BF2142. Altså en remake av BF2 mappet. Men dette er vel fremdeles i Apha eller Beta stadiet tror jeg. Får bare vente og se om det blir noen release
Heatsink Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 En ved navnet Falcon jobber med det. Link. Det er også gitt ut en annen versjon, men det er ikke verdt å laste ned.
Bastian90 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 off topic: Ja, det var han jeg snakket om Heatsink. Ser jo spennende ut! Hadde vært morro å få inn den på ranked servers roteringa. Men egentlig ganske urelevant for meg siden mitt BF2142 ikke har virket siden 1.25 patchen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå