Gå til innhold

Feil på ordre fra Vcore


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg bestile en ordre på vannkjøling fra Vcore for en stund siden, har endelig fått pakken nå.

 

Men jeg bestile en fanshroud men så fikk jeg radiatorgrill.

 

Selv om den tingen jeg har fått er dyrere enn det jeg skulle ha så har jeg ingen brukt for den.

 

Og da jeg bestile, så regnet jeg litt feil på valutta, og tok ikke så mye hensyn til andre utgivter, som toll, så det ble plutselig veldig dyrt, så jeg angrer litt.

 

Så kan jeg sende tilbake bestillinga mi, og få alle pengene min tilbake, inkludert toll og tollgebyr penger, og at de betaler frakten tilbake til danmark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nix..

 

Altså, du kan returnere varen, og få igjen det den kostet, men ting som toll og avgifter får du nok ikke igjen..

 

EDIT: Det du derimot kan gjøre, er å ta kontakt med dem, og si at du har mottatt feil vare, og spørre om de har noen tips til hva dere kan gjør videre..

 

Det er vel for mye å be om at de sender deg den varen du opprinnelig bestilte gratis, men at de kan selge den billigere er jo mulig.. Evt. at dere får til en avtale om at de sender den gratis om du sender tilbake varen du har mottatt e.l.

Endret av Surre Sprett
Lenke til kommentar

Er de rimelige så sender de deg den opprinnelige bestillingen og krediterer deg alle utleggene du har hatt hittil inkludert sending tilbake til Danmark. Du må dog betale toll og moms på fanshrouden, men du får jo kreditert det du tidligere har betalt.

 

Tviler på at de går med på å refundere alt og IKKE sende det du egentlig har betalt, da det kun vil føre til utgifter for dem.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...