Gå til innhold

SE W850i - Bluetooth headset og radio?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting..

 

Om jeg skulle gå til innkjøp av et bluetooth headset (f.eks. denne)

 

Har jeg da mulighet til å lytte til radio gjennom disse? Eller kun musikk lagret på mobilen? Må jeg eventuelt ha den orginale hodetelefon ledningen tilkoblet (da denne fungerer som antenne) ??

 

Noen prøvekaniner der ute som kan hjelpe meg?

 

En ting til.. har noen testet headsettet nevnt over (Jabra) og har noen formening om hvordan det er?

 

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på en ting..

 

Om jeg skulle gå til innkjøp av et bluetooth headset (f.eks. denne)

 

Har jeg da mulighet til å lytte til radio gjennom disse? Eller kun musikk lagret på mobilen? Må jeg eventuelt ha den orginale hodetelefon ledningen tilkoblet (da denne fungerer som antenne) ??

 

Noen prøvekaniner der ute som kan hjelpe meg?

 

En ting til.. har noen testet headsettet nevnt over (Jabra) og har noen formening om hvordan det er?

 

Takker for all hjelp!

8795539[/snapback]

 

Har prøvd Headsettet i butikken, men det var ikke strøm i så fikk ikke hørt hvor god lydkvaliteten er på det, men en viktig ting! Du må prøve det selv.

Jeg fant det veldig ubehagelig å ha på, men det er sikkert fordi det ikke satt så godt på min nakke.

;)

Lenke til kommentar

Jeg har en HBH-DS970 er modellnummeret om jeg ikke tar feil. Det går ikke an å streame radio fra mobilen (w850i eller annet) til blåtannheadsettet.

 

Den klarer kun å streame musikk til headsettet. Dette skyldes at for å aktivere radio, trenger kabelen å stå i. Jeg har dog ikke prøvd følgende sammensetning:

- mobil med headsetl i -> stream til headset

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...