Iris_L Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har laget et design i photoshop, slicet det i Imageready og kodet det i Dreamweaver, det eneste problemet er at jeg ikke kan scrolle ned. Jeg kan bare ha teksten innenfor det tekstområdet jeg har laget, og det er jo altfor lite. Noen som vet hva jeg gjør galt, eller hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Det er nemlig utrolig irriterende. Når jeg hopper ned en linje feks. så blir hele designet ødelagt.
Stian89 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Har ikke peiling på dreamweaver, så det er mulig at dette er et standard problem med en enkel løsning, men hvis du kunne lagt ut siden eller i det minste kildekoden, hadde kanskje det hjulpet en del.
Damm Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Om du legger teksten inni et av slicene kan du fikse dette ved og legge inn en <iframe> i steden for bildet som var der. Da vil ikke siden bli forskjøvet, og du vil få scroll bar inne i den ruten. Det er helt sikkert en post på å lage iFrame, så det kan du bare søke på
Stian89 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Ah man, man bruker da ikke iframes lenger. Utdaterte greier. Fy, fy - er det ikke?
Damm Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 har ikke så sykt peiling på annet en iframes sorryyy xP hehehe
Karl-Peder Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Prøv å bruke en div over bildet, med samme farge som det den skal være på, og sett min-height i css.. Denne skal vel da strekke seg automatisk, hvis det blir for mye tekst inni..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå