Gå til innhold

Illidan down av Nihilum!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Siden mars 06

9511058[/snapback]

Tror kanskje han mente mye, og ikke lenge.

9512229[/snapback]

Tenker han svarte på spørsmålet på forrige side i tråden, som var hvor lenge han hadde vært i Nihilum :)

Skrevet

JTR: Spilte du på Shadowmoon før? Kan huske en tauren shaman med navn Blomsterjohn der :p Dette var tilbake i 2005 gang før SM fikk sin første free migration hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Golemm? Hva i huleste mener du med det? En smiley sier ingenting og kan godt la væres og postes i det hele tatt...

Jeg spurte han enkelt og greit om han enda var i Nihilium fordi jeg var i tvil fordi jeg ikke kunne finne Blomsterjohn på Armory samt at Allakhazam profilen var for level 60.

Skrevet
Beklager, men hva faen?

Nihilum

Level 70 Blood Elf Paladin

Rival

Shephirot (feilstaving av en FFVII character...)

Uff, pro folk med dårlige navn  ;)

9516130[/snapback]

hhaha omg går det ann. Tok du den ikke?

Skrevet
JTR: Spilte du på Shadowmoon før? Kan huske en tauren shaman med navn Blomsterjohn der :p Dette var tilbake i 2005 gang før SM fikk sin første free migration hvis jeg ikke husker helt feil.

9513070[/snapback]

Det stemmer, var raidleader i mitt gamle guild der fra dag1 til jeg joinet Nihilum (som forståvidt var Warrior Kittens of Elune om noen husker SM days ;))

JTR; Er du enda i Nihilium? Ser ikke ut til å finne profilen din på armory :S

er "Teh" jeg spiller nå ja, alltho savner å spille healer så mulig jeg reroller ved neste expansion igjen.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Bump. Noen som vet hvor lang tid kineserne brukte på Illidan? Fra patch 2.1 til down. Siden de fikk spillet senere?

Endret av Frohman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...