Gå til innhold

Hva kan man koble til PC'en?

Olum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lille kjøelskapet så genialt ut, men det burde vært plass til 1,5l. flasker der. Det er det jeg vanligvis har med på LAN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hva er grensa på hvordan kjøleskap man kan ha med a?? det lille tar sikkert ganske bra med strøm det . har en liten fryse bag som man kan koble til pc"en . er det noe max grense liksom?? det der er jo også et kjøleskap (som alle sier kjøle skap skal ikke med på TE.) US$33.00 hvor mye er det i nok??

Endret av duligot
Skrevet
hva er grensa på hvordan kjøleskap man kan ha med a??  det lille tar sikkert ganske bra med strøm det .  har en liten fryse bag som man kan koble til pc"en .  er det noe max grense liksom??  det der er jo også et kjøleskap  (som alle sier kjøle skap skal ikke med på TE.)    US$33.00 hvor mye er det i nkr??

8864284[/snapback]

'

US30$ er 266,68 kr i dag.

Btw: norske kroner skrives NOK ikke nkr.

• 4 uker senere...
Skrevet
så lenge du ikke bruker mere enn de 240 Wattene så burde man vell plugge i det man vil...

8834285[/snapback]

min PSU drar lett 500W, ja foresten jeg har aske-beger på pcn, med sigarett tenner, er det lovå røyke inne? med tanke på at hallen er så stor i høyden så kan jeg ikke se ventilasjons problemer

Skrevet

Man røyker ikke sammen med PC'er og skjermer til mange, mange tusen. Det skal ikke lukte røyk av den når jeg kommer hjem.

Skrevet

Det vil komme en mer eller mindre detaljert liste med indikasjoner over hva man kan/ikke kan ha med seg og hva man kan/kan ikke koble til maskinen under lanet. Inntil den kommer blir det meste bare spekulasjoner.

Skrevet

Det medfører riktighet, men som L.. også sier, som faktisk er sjefen over alle sjefer når det kommer til elektriske spm. ang. TX, så er det for det meste Datautstyr som skal kobles til datamaskinen :)

Skrevet
Røyking vil jeg tro (med 99,99% sikkerhet) er forbudt.

9066670[/snapback]

jeg forventet ikke at det var lov heller men siden en hall har et veldig høyt tak så er ikke lukt eller brann fare et problem aldrig hørt om en pc som brenner pga en sigarett

Skrevet

Lucifer89, hele hallen er jo ikke en eneste stor datamaskin må du huske. Det er mye annet som kan begynne å brenne. F.eks. tepper, puter, dyner, bordplater, klær, plastikkposer osv.

• Opprett ny...