Nessi Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Bruker denne metoden til å filme på css. record "demonavn" og så etterpå spiller jeg av den filmen og capturer med fraps. har gjort dette før og det funka, men er lenge siden. så etter der blir de lagret som .avi i fraps mappa, prøver å spille av de der ifra men går ikke, får den kjente "send feilmelding" "ikke send" får det med winamp, vlc,media player classic og alle andre jeg har prøvd. Prøver å importe i Movie maker, det funker, men akkurat nårr det er ferdig får jeg samme problem der, da klikke movie maker. "send feilmelding" eller "ikke send"
Jooakim Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det er nok fordi avi-filmen du får etter å ha "frapset" blir for stor, prøv heller å bruk startmovie-funksjonen. Les i sticky for fragmovie-guide.
Nessi Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 (endret) har prøvd med avi filer på 800mb og, samme problem. når jeg prøver å se med vlc, får jeg ikke bilde men bare lyd. Endret 5. juni 2007 av Nessi
Jooakim Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Er du sikker på at du har krysset av på "record sound" i Fraps?
Nessi Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 kommer vel på samme det, skal jo ha lyd. prøvde uten, ingenting nytt. må vel bruke annet program hvis jeg skal bruke startmovie commanden..
Jooakim Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Om du skal ha med ingame-lyd må du det, ja. Sony Soundforge er å anbefale her.
neadii Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Blae, trenger ikke Sound Forge når man skal lage CSS-film, Sipi. Lyden lagres automatisk som .wav fil i source-cstrike mappa. Take a look here: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=32970
Nessi Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 takk for hjelpa, prøver litt mer med guide neadii ga meg
Jooakim Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Ah, jeg så ikke at det var CS:S. Jeg pleier ikke legge merke til det om det blir skrevet med små bokstaver. My mistake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå