nets Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg driver å skriver utstyrliste for en skoleoppgave hvor vi har lagd noen nettverkskabler med RJ45 plugger. Selve spørsmålet er hva det klemmeverktøyet for å klemme fast RJ45 pluggene heter. Takker for raske svar, oppgaven skal leveres før kl 13.30
norpheus Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Heter vel krympetang tror jeg, mulig det har flere navn. Her er et eksempel
Barkster Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Heter Modulartang. Så vet du det Lykke til med oppgaven.
OldDuke Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Vertktøy for klemming Et par armer og et kinn kommer du langt med
nets Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 Modulærtang har jeg hørt før. Men krympetang funker vel det også - skrev det i oppgaven.
woptidu Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Modulærtang har jeg hørt før. Men krympetang funker vel det også - skrev det i oppgaven. 8790151[/snapback] Modulærtang er det korrekte begrepet. Du kan prøve å spørre på ElektroScandia etter en en "krympetang" (noe som igrunn kan sies å være minst 100 forskjellige produkter - om ikke tusenvis dersom du også utvider horisonten utenom kabel-verden) *evig kverulant*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå