Gå til innhold

Beste SNES spill?


|Battery|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Super Mario World er obligatorisk, det er en klassiker uten like! Jeg husker når jeg og faren min startet SNESen for første gang (jeg fikk den til jul, og jeg kunne ikke lese da, tror jeg)... Det var herlige tider (jeg har ikke noen eldre tider å mimre over...).

 

Andre spill jeg syntes var bra var/er(?):

Starwing - ekte 3d altså, og ingen frekke kommentarer om grafikken!

Donkey Kong Country - et spill som jeg ikke ville ha spilt nå, men jeg syntes det var morsomt da

Yoshi's Island <- Like bra som SMW

Lenke til kommentar

Yoshi's Island er nok det beste plattformspillet. Aldri kjedelig å prøve å få alle poengene på alle banene, og kontrollen er jo guddommelig. Bør vel nevne Donkey Kong Country også. Fabelaktig grafikk og upåklagelig kontroll. Og tøff musikk hos han Surfe-apen. Jeg vil også nevne Mega Man X. Et fabelaktig spill.

 

F-Zero er et av yndlingsspillene mine noensinne. Jeg kicka aldri helt på Mario Kart. Jeg kjøpte GameBoy Advance kun for F-Zero (Samt at min gamle GameBoy var ødelagt). Angrer på ingen måte.

 

Ellers er Flashback et spill jeg aldri blir lei av.

 

Zelda 3 er jo selvskrevent. Selv om jeg liker Link's awakening bedre.

 

International Superstar Soccer Deluxe er vel det eneste fotballspillet du trenger.

 

Final Fantasy 5 og 6 er enormt bra, men ingen av dem er like bra som Chrono Trigger. Earthbound er artig. Svært artig.

 

Cannon Fodder er gøy.

 

Super Metroid har jeg bare såvidt prøvd, men det sies at det er bra.

 

Hadde jeg måttet velge ut tre spill til evigheten, hadde det vært Yoshi's Island, F-Zero og Chrono Trigger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...