Gå til innhold

Flere innspill på webdesign


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden var litt rotete ja, prøv heller å fokusere på noen få enkle ting.

 

Fikk også 116 errors i validator-pluginen til FireFox (uten at jeg så nærmere på saken).

 

EDIT: Alt for mye reklame, og dropp animerte GIF. Siden føles skikkelig Web 1.0, med noen gamle javascript som ligner ting jeg drev med som 12-åring.

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Et hett tips kan jo være å ikke lempe inn hver eneste java- og javascript-ting som noensinne har eksistert :D

- Jeg gir blanke i om jeg er besøkende nr. 2203 eller 1988

- Hvis jeg vil vite klokken eller dato ser jeg ned i høyre hjørne av skjermen min

- Hvis jeg vil søke på kvasir eller google så gjør jeg det via firefox

- Hvis jeg vil lese nyheter fra aftenposten gjør jeg det på aftenposten.no - ditto gjelder dagbladet

- Skal jeg fortsette? :p

Lenke til kommentar

Jeg vil si at siden var en smule rotete, all reklamen på høyere side er vel heller ikke nødvendig. Ting som klokke, kalender og kalkulator er også en smule unødvendig, samt søkefelt som tar halve siden. Du bør kanskje holde samme stil på alle linkene på siden din. Det er jo en start så bare å jobbe ut i fra det. :)

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar
Jeg skal være helt ærlig; dette var ræva.

8785511[/snapback]

 

Konstruktivt!

 

Nei, Coolman, skal siden handle om deg og din familie, bør du kutte alt som ikke har med det å gjøre. Ingen kommer til å bruke siden din som en slags portal til andre webtjenester/områder. Det finnes 200 stk bedre portaler i dag.

 

alt som ikke handler om deg og din familie, må vekk. ALT

 

 

Begynn så med de lenkene, og ikke minst http://htmldog.com

Lenke til kommentar

Passer inn på ett viss annet sted på forumet ja :p (her)

 

-Altfor bred

-Fjern søkeboksene

-Håper du får godt med penger av de annonsene! (eller ikke, for da kan fjerne dem)

-Hvorfor megastort tomt område på bunnen`?

-Hvem bruker kalkulator på hjemmeside

-Alle har en klokke på dataen eller andre steder, trenger ikke dette på nettsiden

-Altfor mye kildekode

 

Kunne holdt på til imorgen...

 

Start på nytt. Men start da med htmldog.com og tenkt på lite, du trenger ikke ramse opp alt som er på nett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...