Gå til innhold

Griske grådige bomstasjoner


Anbefalte innlegg

Kikka litt gjennom kontoutskriftene mine ikveld og fikk se at en passering i bomstasjonen på østeroltheia i Gjerstad ved bruk av visakort resulterte i at det ble trukket 5 ganger beløpet. Opplevde det samme i bomstasjonen i vestfold ifjor, men da kun 2 ganger beløpet.

 

Ikke rart de jævlene tjener penger når de trekker en 100 lapp ekstra fra de som passerer. Noen som har opplevd det samme?

Endret av underground
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kikka litt gjennom kontoutskriftene mine ikveld og fikk se at en passering i bomstasjonen på østeroltheia i Gjerstad ved bruk av visakort resulterte i at det ble trukket 5 ganger beløpet. Opplevde det samme i bomstasjonen i vestfold ifjor, men da kun 2 ganger beløpet.

 

Ikke rart de jævlene tjener penger når de trekker en 100 lapp ekstra fra de som passerer. Noen som har opplevd det samme?

8784558[/snapback]

 

Haha, herlig. Man må jo bare elske den norske bompengegalskapen... Regner med at du har klaget på dette?

 

Har ikke opplevd akkurat det, men har derimot opplevd å passere en slik berlinmur i autopass-feltet, da feltet for manuell betaling var stengt. Og jommen kom det ikke et fint lite "straffegebyr" i posten noen uker senere. Et brev med noen krasse spørsmål om bomselskapets forretningsmetoder fikset imidlertid den biffen.

Lenke til kommentar
Har sendt mail til de ja og skal ringe de snart

8786128[/snapback]

 

Kjenner jeg dem rett så er de mest glad i gode gammeldagse brev, i alle fall Bro & Tunnelselskapet. Men vi får jo håpe at din klage når frem uansett medium!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...