Oyle Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Hei. Jeg har lyst å spille aoe2, age of kings, online og på LAN. Jeg har nå lastet ned 2 patcher, 2.0b og 2.0a (noe sånt i alle fall). Jeg har prøvd både Gamespy arcade, og litt med et program som heter Hamachi, men jeg får ingen av delene til å fungere! (skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem med Hamachi etter at jeg er i en channel.) Jeg kjører med både sp2 windows brannmur og zonealarm. Jeg har ingen ruter, men en "modem boks" med 4 porter. Kan noen være så snill å hjelpe meg med hva jeg kan gjøre for å få det til? På gamespy så kommer jeg til Setting up multiplayer game", og så står det at jeg ikke kan joine. Tusen takk!
Prusk Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Gamespy sliter med dårlig programert oppsett. Nesten ingen klarer å joine games via hosted rooms der. Tingen er å joine via IP. Kopier IPen folk spammer rundt på gamespy, og paste den inn i Age of Empires -> Multiplayer -> TCP/IP -> Showgames Da vil det 2/3 ganger komme opp en "game", og du kan forhåpentligvis joine.. Om det fortsatt er problemer da, får du komme tilbake. Og du må selvsagt godkjenne at AoE prøver å tilkoble seg nettet. Vanligvis spilles 2.0a i scenario games, og 2.0b i "vanlige" langdryge games.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå