Fjoslen Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Heihei Jeg kan ikke laste ned mer enn noen minutter før netttilkoblingen blir avbrudt og jeg må starte maskinen på nytt før jeg kommer på nett. Jeg har litt linje men det er snakk om noen byte før jeg restarter maskinen. Når maskienn er restarta går alt helt fint, har telenor 2500/350. Dette var ikke noe problem før jeg kjøpte ny pc Noen her på forumet som vet hvordan jeg kan få løst dette?
Stian89 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Har du trådløst nettverk, eller er du tilkoblet via kabel?
Fjoslen Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Jeg er tilkoblet kabel. Men kan dettte være noe med at jeg fikk router samtidig som den nye pc'n?
Glenn Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Hei! Denne routeren er ikke kjent for å være stabil, dessverre. Det du kan gjøre er å oppdatere firmware (det kan hjelpe litt). Du kan også redusere antall globale tilkoblinger i torrentklienten din. Reduser til 50. Reduser mer om det ikke hjelper.
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 DI-524 er synonymt med problemer. Kan du levere den tilbake så bytt i noe bedre.
Fjoslen Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Nå er problemet fikset, bare oppdatere firmware så gikk alt som det skulle. Fant den billigste routern dem hadde, men den holder til mitt bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå