bachmann Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Er så uheldig at telefonsentralen der jeg bor er full, så eneste mulighet for å få bredbånd er at naboen deler med meg. Trenger derfor en trådløs router med veldig bra rekkevidde, noen som har tips om hvilken type jeg kan kjøpe?
Ståle^^ Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Linksys WRT54GL med dd-wrt/openwrt eller Tomato firmware, kan vel booste signalet opp 900% ca med en sånn rakker..
Uberbox Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Er så uheldig at telefonsentralen der jeg bor er full, så eneste mulighet for å få bredbånd er at naboen deler med meg. Trenger derfor en trådløs router med veldig bra rekkevidde, noen som har tips om hvilken type jeg kan kjøpe? 8778795[/snapback] Hva mener du med "veldig bra" rekkevidde da? Jeg kjøpte nettopp en d-link 655 router (802.11n) som virker veldig bra så langt. Fra router til ytterste klient er det kanskje 10-15 meter gjennom 3-4 vegger og et gulv - ca 80% signal.
bachmann Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Er så uheldig at telefonsentralen der jeg bor er full, så eneste mulighet for å få bredbånd er at naboen deler med meg. Trenger derfor en trådløs router med veldig bra rekkevidde, noen som har tips om hvilken type jeg kan kjøpe? 8778795[/snapback] Hva mener du med "veldig bra" rekkevidde da? Jeg kjøpte nettopp en d-link 655 router (802.11n) som virker veldig bra så langt. Fra router til ytterste klient er det kanskje 10-15 meter gjennom 3-4 vegger og et gulv - ca 80% signal. 8779153[/snapback] Tipper avstanden er ca 25-30 meter og det er 2 vegger i mellom + noen meter høydeforskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå