Gå til innhold

Hjelp, jeg skjønner ikke min nye n73!


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid brukt sony ericsson, men nå skulle jeg ha en telefon med supert kamera som også var en mp3 spiller. Og den måtte ha radio..

Nå har jeg fått den, og skjønner ikke en pøkk...

Nokia n73 music edition.

 

Ting er jo egentlig greit, unntatt smileys som jeg er så vant til å bruke..

Ja med å skrive :-) vil det vises som :) når folk får melding av meg.

Men jeg husker jo ikke alle "kodene" for ulike smileys.

 

Det jeg trenger hjelp til er:

 

1:Jeg skulle gjerne hatt heldekkende bilde på skrivebordet, ikke bare en stripe med bilde.

 

2:Og så skulle jeg gjerne fjernet alle symbolene på skrivebordet. Jeg har en knapp til meny, så jeg trenger liksom ikke flere menyvalg dytta oppi trynet.

 

Sleng gjerne på flere tips til personalisering av denne telefonen, da jeg er vant til en artig telefon, ikke en business telefon!

 

Tuuusen takk på forhånd! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann :)

 

1.Det går ikke dessverre, men du kan få brukt et program som fikser det. Kommer tilbake med dette senere. Programmet heter Themediy tror jeg :/

 

2. Verktøy--> Innst.-->Generelt-->Tilpasning-->Ventemodus--->Aktiv ventemodus(AV). Sånn da går den av.

 

Håper dette hjalp :)

Lenke til kommentar
Tuuusen takk...

 

Fint at du kommer tilbake med det programmet.. :!:

 

Har sett flere n73'er med heldekkende bilde. Er det standard på vanlig n73 og ikke me?

8773836[/snapback]

 

Jeg har vanlig N73 og har heldekkende bilde. :/ Har ikke installert noe tilleggsprogram.

8777106[/snapback]

 

hvordan får du heldekkende bilde på skrivebordet? jeg har et bilde men har to striper på siden den ikke dekker. uasnett hva jeg bruker, bilde altså, får jeg ikke dekket helt, jeg har n73 vanlig. skulle gjerne fått dekket hele. har det noe med størrelse på bilde eller?? eller må jeg ta bilde med mobilen på høyeste oppløsning så bruke den som bakgrunn og vil få det heldekket=?

Lenke til kommentar
Tuuusen takk...

 

Fint at du kommer tilbake med det programmet.. :!:

 

Har sett flere n73'er med heldekkende bilde. Er det standard på vanlig n73 og ikke me?

8773836[/snapback]

 

Jeg har vanlig N73 og har heldekkende bilde. :/ Har ikke installert noe tilleggsprogram.

8777106[/snapback]

 

hvordan får du heldekkende bilde på skrivebordet? jeg har et bilde men har to striper på siden den ikke dekker. uasnett hva jeg bruker, bilde altså, får jeg ikke dekket helt, jeg har n73 vanlig. skulle gjerne fått dekket hele. har det noe med størrelse på bilde eller?? eller må jeg ta bilde med mobilen på høyeste oppløsning så bruke den som bakgrunn og vil få det heldekket=?

8777674[/snapback]

 

Jeg har desverre ikke telefonen atmed meg nå, så får ikke sjekket hva jeg har gjort. Men det er nok noe med instillingene. Prøv å sjekke display instillinger. Jeg mener jeg har fått det til med bilder jeg har tatt selv også, men er ikke 100 % sikker på dette. Vet det går med "themes" som jeg har lastet ned. Du finner mange fine (og gratis) themes på www.zedge.net :) Håper dette hjelper!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
1:Jeg skulle gjerne hatt heldekkende bilde på                skrivebordet, ikke bare en stripe med bilde.

For å få det må du enten bruker Temaer som dekker hele skjermen, men klokke o galt.

 

Eller enkelt nok bruke mobilen sin innebygde "rediger" funksjon og sørge for at bildet er kvadaratisk.

Lenke til kommentar
1:Jeg skulle gjerne hatt heldekkende bilde på                skrivebordet, ikke bare en stripe med bilde.

For å få det må du enten bruker Temaer som dekker hele skjermen, men klokke o galt.

 

Eller enkelt nok bruke mobilen sin innebygde "rediger" funksjon og sørge for at bildet er kvadaratisk.

8875918[/snapback]

 

hva mener du med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...