marius90 Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Hei, husker at for en stund tilbake så hadde jeg et Unreal tournament spill som jeg synes var meget bra, aner ikke hvilket av dem det var, men husker at favorittbanen min var oppe i verdensrommet hvor man kunne hoppe skikkelig høyt og fyre av en haug med raketter ned mot motstanderne. Noen som vet hvilket spill i serien jeg snakker om? Hvilket ureal spill er egentlig best? har fått meget lyst til å spille det jeg hadde den gangen igjen, men hvis det er kommet noen verdig etterfølger så vil jeg gjerne vite om den.
Nuur Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Den banen er vel på både 2003 og 2004 hvertfll på 2004 ^^ Alle unreal spilla er geniale!
Heatsink Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Det du beskriver er det i hvertfall mye av i 2004. Nå vet jeg ikke hvor mye aktivitet det er igjen i noen av UT-spillene det er i dag, om du tenker på å kjøpe et altså. Vil tro det nesten bare er 2004 og kanskje noe i Unreal Tournament. Men nå kommer jo 3-ern snart så du kan vel uansett vente på det Endret 2. juni 2007 av Heatsink
marius90 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tror faktisk det er eneren jeg har spilt, dette bilde var på menyen, så kunne man velge bane osv ved å trykke game oppe i venstre hjørne. Men når kommer egentlig det neste? kanskje jeg skal prøve å lete fram det jeg har har eller ihvertfal har hatt tidligere. Det må jo ligge her i en eller annen cd haug. Så jeg hadde glemt bilde. Endret 3. juni 2007 av marius90
Whalecore Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Det du beskriver er det i hvertfall mye av i 2004. Nå vet jeg ikke hvor mye aktivitet det er igjen i noen av UT-spillene det er i dag, om du tenker på å kjøpe et altså. Vil tro det nesten bare er 2004 og kanskje noe i Unreal Tournament.Men nå kommer jo 3-ern snart så du kan vel uansett vente på det 8768232[/snapback] Mange som spiller Unreal Tournament 99/Classic faktisk. Sjekk ut #ut1.duel på IRC quakenet så finner du masse spillere. Selv liker jeg UT99 bedre enn de andre, men håper UT3 blir konge.
Xtra Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Unreal Tournament er klart det beste av de spillene. (classic) UT 2004 er det samme gode gamle, bare i en ny grafisk innpakning. Alldeles ikke dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå