Gå til innhold

smålige problemer med mozilla thunderbird 2.0.0.0

zys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem ang. den nyeste mozilla thunderbird versjonen. Når jeg har installert programmet og prøver å starte det, får jeg opp beskjeden:

"Thunderbird er allerede åpen, men svarer ikke. For å åpne et nytt vindu må du først lukke Thunderbird-prosessen som er åpen fra før, eller starte datamaskinen på nytt."

Jeg har prøvd å restarte maskinen noen ganger, men ingen forandring.

Jeg har hatt en tidligere versjon av programmet installert på maskinen, men det er over et halvt år siden jeg fjernet det.

Hjelp med dette problemet ville settes umåtelig stor pris på =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har du noen mailer liggende i innboksen til Thunderbird nå? Hvis ja, tar du backup av mailene som ligger i Thunderbird nå. Så avinstallerer du Thunderbird og sletter alt som har med Thunderbird å gjøre fra maskina. Så installerer du Thunderbird på nytt og legger tilbake mailene der de lå. Jeg vet ikke om det fungerer, men du kan jo prøve :)

Lykke til.

Skrevet

Har prøvd nå (fjernet thunderbird med windows' legg til/fjern programmer og slettet alt som har med Thunderbird å gjøre fra registeret), men ingen forandring. Fortsatt samme problemet når jeg installerer igjen. Skikkelig irriterende dette her -.-

Skrevet

Du må slette profilmappen. Den finner du ved å gjøre slik:

start - kjør - %appdata%

Inne i profilmappen har du lagret evt. pop-mail, hvis du ikke har endret i innstillingene. Ta backup av mailen før du sletter thunderbird-mappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...