Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en gutt på 16 år. på nettet heter jeg soak. jeg har akurat begynt å spille cs. så jeg er ikke noe god. men jeg har alikevel lyst til å bli med i en klan. Jeg har lyst til det fordi det er lettere å trene med faste folk hele tiden. og det blir litt mere konkuranse. jeg håper at en klan vil ha meg med. enten så blir jeg nødt til å starte en selv.

 

Jeg kan enten få svar er eller på mail [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg og tre kamizer laget en klan for ikke så lenge siden og vi prøver og rekrutere klan medlemmer vi vil gjerene ha deg med i klanen vår [VCS] =Vanilla Coke suger) Vi har desverre ikke fått opp noen side men vi jobber med det. Vi har fast kanal på mIRC ser deg der. :lol: [VCS] (quaqenet)

Lenke til kommentar

Reborn: En kamerat av meg er veldig gald i Vanilla Coke, så han logget seg på kanalen deres for å snakke til dere. Det var en fyr der inne, men han stakk, og dere hadde ikke fast kanal, så den er nå hans. Må bare si at jeg aldri ville gjort noe slikt, meningen var bare at denne informasjonen skulle være til hjelp. :D

Lenke til kommentar

det var veldig usportslig gjort av kameraten din. Tror du det er mulig å få igjen kanalen.

 

Vet det. Nida, han tok ikke over kanalen, men dere må registrere den på qaukenet for at dere skal ha "fast" kanal. Han har nå logget seg av, og dere kan nå bruke kanalen som dere vil, men husk å registrere kanalen, hvis ikke kan hvem som helst sperre kanalen deres. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...